Assassins

Un relat de: K

La dita popular diu que hi ha mirades que maten. Però també hi ha silencis assassins. Tots dos són criminals reconeguts però cadascú té el seu sistema. La mirada es recrea en la ganivetada directa. A ella el que li agrada és veure brollar la sang del pit de la víctima. Les mirades són de vegades nobles, quan miren als ulls del seu reu, però també hi ha de traïdores, quan estripen les esquenes. Aquestes darrerres són a la llarga les més doloroses.

Per l'altra banda, els silencis prefereixen un altre modus operandi. Aquests homeiers fan de l'asfixia el màxim plaer. Una estudiada taciturnitat escanyant la boca de la víctima és la millor forma de callar la seua veu per sempre. El silenci no fa esclatar ni crits, ni arraps, ni deixa cap taca de sang. El silenci és pulcre i pacient.

Comentaris

  • el silenci...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-12-2005 | Valoració: 10

    és pulcre i pacient... i dorm en tomba luxosa d'alabastre...
    espera, envolta, treu l'aire, talla el telèfon, ningú sap el que pensa...
    no deixa rastre i s'orgasma en el crim perfecte...
    com perfecte és el teu relat, tant psicològic i tant cert a la vegada.
    Una abraçada!

  • ei t'acabo de descobrir[Ofensiu]
    laia | 13-12-2005

    i m'he sorprés gratament

    et seguiré llegir,

    no només mata el tabac

Valoració mitja: 10

l´Autor

K

3 Relats

12 Comentaris

6251 Lectures

Valoració de l'autor: 9.38