Ara que et desitjo, ara que et tinc, ara ...

Un relat de: Vialactea

Has entrat sinuosament a la nostre cambra sota d'un raig de llum que des de una escletxa la lluna ha deixat entra i de la visió tènue de la teva figura s'acompanya
només la teva olor que em remou fins a l'últim sentit.

No ja és només l'olfacte al que m'excita sinó la meva imaginació descontrolada per qualsevol imatge teva que se'n reflexa com si disparessin sagetes a lo més interior del meu ser i la meva pell es ardent de desig esperant que els teus llavis repassin cada indret plaent amb la brisa suau del treu alè.

La nit avança entre càlides paraules que delitoses passen insinuant tot el teu desig per la meva fràgil voluptuositat com marcant un ritme d'atracció que es desenfrena en el més pur clímax, on l'orgasme encara només insinuat és pot palpar com segon a segon va creixent fins ser l'únic protagonista de la nit.

La teva respiració vens qualsevol pensament els batecs del teu cor marcant el plaer viscut i poc a poc , lentament, decreix aquest ritme cap una sensació fabulosa de pau i serenor

La nit ja es proclama reina entre els nostres braços que acaronen l'esser més estimat.

Vida meva, ara som com un sol esser

Comentaris

  • desig...[Ofensiu]
    aiguasalada | 23-02-2007 | Valoració: 10

    olfacte excitador, imaginació, desig i plaer.
    Quin començament de relat, a tothom ens agradaria poder gaudir aquestes sensacions per tal d'acabar sempre en orgasmes protagonistes de nits tan especials!
    Pau i serenor, acaronar l'ésser estimat, que més podem demanar?
    Excel·lent relat per debutar a la pàgina.
    Una abraçada calenta de una aigua molt especial.
    Fins un proper desig.
    aiguasalada

  • T'ho dec[Ofensiu]
    Vialactea | 23-02-2007 | Valoració: 10

    Moltissimes gràcies pels teus comentaris. Si tots els relataitres fessin el que tu no passaria per la porta..

    T'ho agraeixo de tot cor.

  • Planer[Ofensiu]
    Gritella | 23-02-2007 | Valoració: 10

    tal com ho descrius, es pot viure aquest instant sentint el teu poema amb els ulls tancats.

    Gràcies pels teus comentaris, m'hen afalagat.

    T'anire llegint.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Vialactea

Vialactea

2 Relats

5 Comentaris

2153 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99