Aquest nadal torna a ser tristesa pel meu cor

Un relat de: Marc Freixas

Poema de quan algú perd el seu amor.

És nadal...

i la solitud envaeix el seu cor que es transforma en tristesa exagerada.


Sense tu il·lusió,
aquest nadal torna a ser tristesa pel meu cor.

Sense tu amor,
es fa etern el sentiment de llàgrima que dels ulls em creix...

i se'm fa difícil mostrar la cara alegre, massa temps absent :

de tu il·lusió,
de tu amor.

Si et faig regal, serà per vèncer a la solitud,
per perdre'm en la immensa mentida que em rodeja l'ànima i el cor...

i perdre'm en la falsedat d'un espai del temps que em roba el poc que em queda,
i el poc que tinc per ser feliç, tot i que no me'n senti,
ja que tal i com he dit abans :

aquest nadal torna a ser tristesa pel meu cor,
i se'm fa difícil mostrar la cara alegre, massa temps absent.

Sense tu il·lusió,
sense tu amor.

Comentaris

  • Volia...[Ofensiu]
    Mon Pons | 08-12-2004

    Volia dir que “aquest és millor que l'altre...”

    Fins aviat!

  • Aquest nadal...[Ofensiu]
    Mon Pons | 08-12-2004

    Hola Marc, no sé perquè però passa: per Nadal els sentiments s'acusen més. D'acord amb en Vicenç, “l'altre poema de Nadal és millor”. Ànims, gràcies i sort! Ah, et desitjo un feliç Nadal!

  • Enhorabona[Ofensiu]

    pel domini dels sentiments. Amb unes expressions treballades però clares alhora has narrat un cúmul de sensacions i sentiments tristos que moltes vegades es desperten per Nadal.
    M'ha agradat més que "el meu poema de Nadal".
    Gràcies, Marc!!!

  • El Nadal...[Ofensiu]
    Trena | 01-12-2004 | Valoració: 10

    Molt bé Marc!
    Què ho fa que aquest Nadal que descrius, t'entristeixi el cor, i alhora et porti a fer poemes tan bonics com aquest?
    Aviat publicaré una poesia que he fet, també durant aquests dies en què ja es comença a respirar l'ambient nadalenc. (estic esperant que el nadal sigui més a prop per posar-la a la web..) ja em diràs què et sembla!
    Què ho fa que el Nadal ens xucli els sentiments?
    -Trena-

  • El Nadal...[Ofensiu]
    Trena | 01-12-2004 | Valoració: 10

    Molt bé Marc!
    Què ho fa que aquest Nadal que descrius, t'entristeixi el cor, i alhora et porti a fer poemes tan bonics com aquest?
    Aviat publicaré una poesia que he fet, també durant aquests dies en què ja es comença a respirar l'ambient nadalenc. (estic esperant que el nadal sigui més a prop per posar-la a la web..) ja em diràs què et sembla!
    Què ho fa que el Nadal ens xucli els sentiments?
    -Trena-

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872782 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.