Apa, res. Un mal dia.

Un relat de: -

És diumenge. Però és igual, perquè tots els dies són iguals. Aquí estic, estem, com sempre. I a fora hi fa un sol esplèndid, i l'aire és fresc. Però jo no surto. I aquí estic. I només penso. Massa potser. També ploro. Però és igual. I avui faig l'exercici d'escriure al moment. Perquè diuen que va bé. I no tinc esma de fer res. Això és el pitjor, perquè d'aquí una estona m'adonaré de cóm he perdut el temps i em deprimiré més. Però a fora fa sol. I estem a dins. Com sempre.
I a qui li puc explicar, que em sento (què trist!) oblidada. Em consola pensar, que avui m'ha vingut la regla. Veig les coses més negres, quan hi és ella. Potser és això, el que em passa. Però és cert que no tinc ningú. Això no és una trampa del meu sistema hormonal. No és cap engany del subconscient que fa sol i les hores passen. I es farà de nit sense haver fet res. Un altre dia perdut. I haure de suportar les queixes per tot allò que no he fet. Que què faig en tot el dia? Doncs mira, res. Plorar.


Comentaris

  • ânims[Ofensiu]
    Shedna totires | 02-09-2008 | Valoració: 8

    No tinguis pas pressa per fer coses.. Saps que just abans de sortir el sol la nit es troba en el seu moment més fosc?
    Doncs ja ho saps, ànims maca que tots tenim necessitat de viure la polaritat dels dies per edevindre més complerts.
    1 abraçada.;)

  • Espero...[Ofensiu]
    Bonhomia | 28-08-2008 | Valoració: 10

    Jo tinc moltes estones dolentes. I un desequilibri mental pel que fa a l'autoorganització i a les ganes de fer coses. Espero que hagi millorat la teva situació. Suposo que l'entenc. L'amargor no és idèntica en les persones, però pot ser molt semblant.

    Endavant!


    Sergi

  • ...carai...[Ofensiu]
    jos monts | 25-08-2008

    "APA NENA"
    Quin relat, amb fa venir ganes de tancar el ord. i sortir a passejar un rato.
    !Però NO et seguiré lleguin, i això que dius que no tens a ningú, no és pas cert, el personatge de aquest relat, és te a si mateix, també te la regla, i tot un mont de coses per fer només cal mirar al seu voltant i s'hi ha quelcom que no li agrada que al tiri per el balcó.
    No vull se irònic, però m'agradaria que m'escrivissis un relat referent a la "Abeja Maya" una chorrada però divertida.

    Salutacions

  • Rosella![Ofensiu]
    bocidecel | 24-08-2008 | Valoració: 10

    Com que no has fet res? has plorat, primer pas per recuperar-se, i sobretot, has escrit, has parlat. Encara que arribi una mica tard, som molts els que escoltem, els que compartim.
    Oblidada?....Mai!!!
    El millor dels mals moments és que ténen data de caducitat, sempre n'arriben de bons.

    Espero que el mal dia hagi fugit.

    Una abraçada

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de -

-

73 Relats

288 Comentaris

72088 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
No hi ha volta enrere.
No puc deixar de sentir ara.
No sóc la mateixa,
estic creixent de nou...

(Vaig haver de fantasiejar
només per sobreviure).


Si algú vol contactar amb mi, pot fer-ho al e-mail:

derosella@gmail.com