Any 2016: L'Europa feixista i els refugiats de la guerra de Síria. (5-4-2016)

Un relat de: Joanjo Aguar Matoses

Any 2016: L'Europa feixista i els refugiats de la guerra de Síria.

Si permetem que la Unió Europea continue tractant els refugiats com a bestiar, d'ací cinquanta anys els nostres néts ens miraran amb fàstic, com miren ara els alemanys als seus iaios nazis que consentiren l'holocaust jueu. Segur que llavors hi direm: "Ei, jo no sabia, jo no volia, ho feren els altres, jo no hi tenia opció......" SÍ, PERÒ NO ALÇARES LA VEU, NI PROTESTARES PÚBLICAMENT AL TEU FACEBOOK, CABRÓ!!

Sueca, País Valencià, Marènia/Ibèria. Dimarts 5-4-2016.
Joanjo Aguar Matoses.

____

La policía turca mata a tiros a sirios, entre ellos niños, que intentan cruzar su frontera. (ElDiario.es. Jueves 31-3-2016. 12:18 h.)

http://www.eldiario.es/desalambre/Turquia-dispara-refugiados-intentan-frontera_0_500450171.html


¿ESTO ES LO QUE ENTIENDE LA UE [LA UNIÓN EUROPEA] CUANDO DICE QUE TURQUÍA ES UN PAÍS SEGURO DE ACOGIDA? (IU [Izquierda Unida])

https://www.facebook.com/izquierda.unida/photos/a.184127508866.126978.74858103866/10153656254503867/?type=3&theater

____

¡BRAVO EUROPA, HITLER ESTARÍA ORGULLOSO DE TI!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201742106312210&set=gm.1064955313589719&type=3&theater

____
____

Comentaris

  • FORA DE CONCURS[Ofensiu]

    Has penjat aquest relat amb els del Concurs ARC de micro relats a la ràdio i no compleix les bases, queda doncs fora de concurs.

    Et convidem a que tornis a provar-ho, seguint els temes mensuals tal i com ho indiquem a les bases.

    Moltes gràcies i sort.



    Comissió de concursos de l'ARC

  • Una Europa neoliberal[Ofensiu]
    aleshores | 06-04-2016

    No pot ser al mateix temps democràtica: ocupar-se dels deixats de banda, dels que fugen de les guerres (que es creen des d'aquí) ...seria perdre competitivitat,...que s'espavilin, no podem ser més humans o perdrem la carrera econòmica. Cal ajudar al capital per tenir un futur millor,...I desprès es cau en raonaments de tipus feixista: basant-se en qüestions racials, ètniques o religioses,...o provocar reaccions de rebuig basades en la por al diferent,...Jo crec que va quedant clar, però, que aquest mon podria estar molt més ben muntat del que està i que hi sobren només els que monopolitzen el capital.

  • Moltes gràcies, Aleix![Ofensiu]

    Moltes gràcies, Aleix!

  • Indiferència[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 05-04-2016 | Valoració: 10

    Tents tota la raó del món. El que més em preocupa és la indiferència davant tot plegat. Estem adormits i ens manca il·lusió per tirar endavant. Escrits com aquest fan falta. Una abraçada.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de Joanjo Aguar Matoses

Joanjo Aguar Matoses

204 Relats

246 Comentaris

250094 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Sóc de Sueca, poble situat a la Ribera del Xúquer, al País Valencià i, per tant, a Marènia (com li dic jo) o Països Catalans (com li diu la resta del món).