Amorejar ( tanka )

Un relat de: salvatore vinyatti

I
Et respiro i
et sento a prop, com si
fòssim dos en u ;
noto el batec del cor.
M'ajuda estimar-te.

II

Per tot sóc sofrent,
mentre tu ho comprens tot
amb serenitat.
No som iguals, per això
ets una sort per a mi.

III

Flonges estores
sota els teus peuets blancs,
sense màcula.
No goso tallar les flors
del perfum dels teus passos.

IV

Gotes de rou són
la transparència d'aigua,
amb pètals de flors
de colors. Fulles verdes
gaudint l'eixida del sol.


Comentaris

  • molt poètic[Ofensiu]
    Shu Hua | 27-10-2004 | Valoració: 8

    una poesia poètica, tendra i sentida. Jo m'he fet la meva història, això que dius dels "peuets blancs", es refereix a una nena? Potser és que jo sempre tiro per aquí, pero a una filla (o neboda o filla d'amics) se li pot fer un cant d'amor, ja que amor és el sentiment.
    Una observació: si no es refereix a una nena (no sé per què, em sembla que no) i és una dona, te n'adones que els cànons de bellesa femenins són dones de peus petits?

l´Autor

Foto de perfil de salvatore vinyatti

salvatore vinyatti

227 Relats

336 Comentaris

373347 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Graduat en Arts Aplicades, decorador i dissenyador de mobles,actualment administratiu. Tinc interessos artístics, literaris i socials. Editor de butlletins de varies associacions veïnals, i de dones ( A.Veïns) Animador sociocultural i dirigent veïnal. Tinc interessos poetics i organitzo el Premi Grau Miró de relats hiperbreus a través de la A.Veïns del meu barri. Els meus poemes expressen temes d'amor,defensa de les dones i infància, temes socials, contra la guerra i també relats i poemes erotics.
( tanka/hayku/poema triangular/ etc. La literatura és el meu últim estadi artistic el qual desitjo poder i assolir-lo amb satisfaccions i amb més coneixements culturals per al gaudi de la meva vida personal i artistica.