Amor i prou

Un relat de: jaumesb

Beso
i abraço

la nina
que hi ha en tu.


Ella mou la dona
que ve a mi
amb amor i prou.


t'estim

Comentaris

  • Yuna | 09-05-2007 | Valoració: 10

    On t'amagues que enyoro els teus relats !!! L'amor és això, quatre lletres que t'omplen la vida !!

    Molts petons !!

    Txell

  • Necessites...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 14-12-2006 | Valoració: 10

    tan poc jaume...amor i prou...i això, transmets.

    Molt bonics aquests mots:

    Ella mou la dona
    que ve a mi
    amb amor i prou.

    petons. ESPIRAL.

  • oh...[Ofensiu]
    Orgull_de_classe | 13-11-2006 | Valoració: 10

    Deu meu.

  • jaume sisplau[Ofensiu]
    gypsy | 13-11-2006

    no fagis vots de silenci, que normalment ja se't veu menys del que voldriem pel fòrum. I ets una meravella de persona.

    Jo el que si m'he replantejat és que anar al fòrum a fer conyetes ja no hi vaig més per varies raons: una, entenc que als altrés els pot avorrir una conya entre dos o tres; dues, certament no aporta res a un fòrum literari aquest tipus d'intervencions (que a mi no em fan nosa, però entenc que aquí hi ha molta gent i fer-se pesat doncs no cal) i tres: que algú pugui pensar que estic "lligant", per a mi aixó és el més contundent. M'han deixat un comentari a un poema dient que la nota que tinc és per la xerrameca del fòrum i que és immerescuda,amb això darrer sí hi estic d'acord, jo no mereixo en absolut estar com la més valorada. Ara lo de la xerrameca, francament m'ha tocat la fibra.
    Així és que si trec el cap serà només per temes literaris o minimament seriosos, no per lligar o per fer "xerrameca".

    I tu, jaume, sisplau no fagis vots de silenci, quin horror!

    Un petó guapo!

    gypsy

  • nínxol boscà | 09-11-2006 | Valoració: 9

    molt bonic, m'ha semblat dotat d'una alta sensibilitat.

    gràcies

  • un dels poemes teus més breus i...[Ofensiu]
    Capdelin | 08-11-2006 | Valoració: 10

    (per a mi) un dels teus poemes més bons.
    Has jugat bé amb la idea original, l'has vestida amb elegància, l'has desvestida de tot allò que enfarfegueria el poema i... uau! clavat en la diana!
    Ànims company, segueix dibuixant la cara amable de la vida i fotografiant el món amb pupil-la positiva. Per a què remenar el dolor i la tragèdia: el dolor se sent i prou, per a què convertint-lo en déu i poema.
    Una abraçada!

  • jaume[Ofensiu]
    gypsy | 08-11-2006

    crec que et faré cas. Estic tipa de foscor i tenèbra.
    Intentaré fermament i activament que els meus poemes agafin un caire més positiu i mirin la part brillant i bella de la vida i dels afectes.

    Quan et llegeixo, sempre penso, en jaume i jo som les antipòdes!. I vull recuperar una mica aquest amor perdut cap al món i cap als altres.
    Estimar un poc més a tothom i a mi mateixa.

    Gràcies, company!.

    PD: t'he de dir, que segur que no m'en surto, sóc una pessimista empedreïda, però intentaré conrear la part que més em costa.

    petonassoss. Gràcies pel teu suport!.

    gyps

  • * fràgil com una nina *[Ofensiu]
    kispar fidu | 08-11-2006

    fràgil: simplement: amor i prou; no cal res més per a descriure-ho... ell parla per si sol...

    estudiar???? nooOOooo! ja nO! jejeje, això avui s'ha acabat!!! (almenys aquests primers dies de descans! jejejejeje)

    aquest matí he fet l'últim!!!! i ara ja sóc lliure per un temps!!!!!!

    recuperant bicis!!! si senyor! i també recuperant els Vicis de les Bicis? jejejeje

    ens veiem per aquí!
    vagi bé!!!
    Gemm@

  • La nena[Ofensiu]
    brideshead | 08-11-2006

    convertida en dona. Estimes les dues però amb un "t'estim" diferent.

  • Buuffffffffffff...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 08-11-2006 | Valoració: 10

    genial, breu, concís i ple d'amor. Gràcies per tot. 1petó. ESPIRAL

  • Amb aquest títol[Ofensiu]
    gypsy | 08-11-2006 | Valoració: 10

    ja ho dius tot.

    delicat i bell.

    gypsy

  • amelie | 06-11-2006 | Valoració: 10

    Intens

Valoració mitja: 9.92