Amor a primera vista

Un relat de: Linus

Quan el vaig veure per primera vegada ja me'n vaig enamorar, es pot dir que va ser amor a primera vista i a ell, n'estic segura, li va passar el mateix, ens vam mirar, i ja no ens hem separat més. Jo sempre he estat molt mimosa amb ell i ell, que és força esquerp amb la gent, no us podeu imaginar com n'és de dolç amb mi i quines mirades em fa. Quan està més content és quan sortim plegats a passejar, li agrada caminar i caminar, és incansable.
Durant les nostres passejades, quan ens allunyem de les cases i ens endinsem cap els camps, molts cops ens asseiem sota algun arbre, llavors se'm acosta , em mira amb els seus ullets d'enamorat i m'omple de moixaines .
Ara que hi penso, no us he explicat com ens vam conèixer. Va ser un dia d'estiu, la Maria Llum em va dir : - Vine aquesta tarda a casa, et vull ensenyar una cosa, estic segura que t'agradarà. Plena de curiositat em vaig presentar a casa seva, recordo que el cor m´anava una mica depressa, vaig trucar, la Llum va obrir la porta i, allà estava ell. Se'm va acostar i com ja us he dit, va ser mirar-nos i agradar-nos, era tan maco!
No sé si sabré descriure'l prou be. Imagineu-vos una boleta de cotó fluix tota negra, per una punta sortia una cueta que no parava de moure's i per l'altre costat s'insinuava un morret de color d'avellana, color que l'hi pujava fins els ull, i quins ulls senyor, dues atzabeges que em miraven d'aquella manera que t'arriba al cor. Tenia les orelles caigudes d'aquell tipus que sembla que estiguin tristos, quan li parlaves les tirava una mica enrera, com per escoltar-te més be. Les potetes també les tenia una mica marrons, semblava que portés esclops. I la olor, sabeu quina olor fan els cadells? és una barreja de llet i herbes i pell no ho sé, és una olor especial i com podeu imaginar també em va agradar.
Quan vaig allargar les mans per agafar-lo em va posar una poteta sobre la ma i acostant el morret em va començar a llepar els dits. En aquell moment la Maria Llum em va dir : El vols?. No cal que us digui què li vaig contestar. Des de aquell dia, sempre tinc algú que m'espera a casa.

Comentaris

  • Molt bó![Ofensiu]
    blaiv74 | 23-05-2009 | Valoració: 10

    Amb sorpresa final! Has jugat amb els lectors i t'ha sortit bé. Un bon treball.
    Felicitats!

  • Envial a tribuna@guimera.info [Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 06-08-2008 | Valoració: 10

    Hola;

    Obligatòria la fotografia en el teu cas. Ja tinc ganes de veure'l !

    En el e.mail con annex el relat, i també comn annex 2 la fotografia

    Coneixes Guimerà ?

    Aquest cap de setmana s'hi celebra un mercat medieval

    Coneixes www.guimera.info ? . Modestament som un referent en català disn d'Internet.

    Gràcies per endavant.

    Antonio Mora Vergés

  • Molt cuco[Ofensiu]

    Tendre i sincer.
    Per cert... jo també sóc de Sitges!
    Gràcies

  • amor a primera vista, visca![Ofensiu]
    nani | 13-08-2005


    visca
    curt i seguit, m'agrada,
    i m'ha encantat la descripció que en fas...
    absolutament fantàstica!!!

  • T'estimarà sempre.[Ofensiu]
    La Banyeta del badiu | 02-06-2005 | Valoració: 9

    És l'amor més desinteresat i honest i et serà fidel fins la resta de la seva vida.
    Jo en tinc dos !. Un comprat i un trobat, tots dos son un cel.
    Petunets.

  • jajajaja[Ofensiu]
    papallona | 02-06-2005 | Valoració: 9

    molt bò!
    És un relat molt maco. El més interessant és el punt de vista que li has volgut dona, m'ha agradat molt! I això que al principi creia que era molt cursi... jejeje!

  • molt bonic[Ofensiu]
    AINOA | 02-06-2005 | Valoració: 10

    Un bon amor a primera vista.
    Ja que quasi en tota seguretat et sera fidel.
    M'agradat molt la teva historia.

  • donablanca | 15-03-2005 | Valoració: 10

    deu ser un del primers relats penjats a la web, però vas deixar de publicar.Potser ho fas amb un altra nom?
    com diuen els demés és dolç i no empalega.

  • Linkinpark | 10-11-2004 | Valoració: 8

    Força bo i molt sensible, al principi pensava que parlaves d'una persona, però resulta que era un gos!!!!! L'argument no ha sigut molt original, però és preciós.

  • Dolç[Ofensiu]
    NinniN | 14-07-2004

    M'ha agradat molt. Clar i directe. Dolç però sense empalagar gens ni mica.

  • Un conte molt maco[Ofensiu]
    Carme Cabús | 19-03-2004 | Valoració: 8

    Hola Linus. El teu conte és molt maco, i has aconseguit la meva complicitat perquè, a part que jo també tinc passió pels animals, has utilitzat bé les arts narratives. Publica més, que serà ben rebut.
    Una abraçada, Carme

  • Sensibilitat[Ofensiu]
    kukisu | 02-03-2004 | Valoració: 8


    Moltes felicitats per aquest relat tan senzill i al mateix temps entendridor. M'agradaria llegir-ne més, podrà ser?

  • Un estil dolç i directe[Ofensiu]
    Estemariu | 12-01-2004 | Valoració: 8

    Hola Linus, m'ha agradat el teu estil dolç i directe. També m'ha agradat la manera com busques la complicitat dels lectors. Espero que després d'aquest relat en vinguin mollts d'altres. De moment ja he guardat el teu escrit en [preferits]

Valoració mitja: 9

l´Autor

Linus

2 Relats

19 Comentaris

6836 Lectures

Valoració de l'autor: 8.80

Biografia:
Vaig neixer a Sitges fa 51 anys, em vaig casar molt jove amb un home que sempre m'ha encoratjat per que escribís doncs, segons ell , hi tinc força traça, jo no se si en tinc, ja jutjareu vosaltres, el que si se és que m'agrada molt explicar coses, ara aprofito aquesta oportunitat que em brinda l'internet i envio les meves paraules a qui les vulgui llegir.
Tinc un fill de 26 anys que és el meu millor tresor, actualment la meva feina m'omple molt , restauro mobles antics , és un treball apassionant.
M'estimo molt els animals, a casa tenim dos gossos i una gateta, tots ells trobats peduts, si tinguès una casa mes gran, en recolliria mes.
Que mes puc dir ,doncs que sóc cristiana i militant d'E.R.C.

Últims relats de l'autor