Amb els cabells xops

Un relat de: JOSEFINA

Pensava que vindries i t'esperava amb els cabells xops, el barnús ben cordat i els peus descalços.
Tenia ganes d'humitejar-te la camisa durant l'abraçada de benvinguda.
He esperat que arribessis perquè em posessis la crema hidratant sobre l'esquena, on no m'arribo, per molt que ho intenti.
Imaginava que passaríem l'estona xerrant, com tantes altres vegades, explicant-nos el dia a dia, els projectes, la feina que ens espera demà.
M'he passat les mans pel cabell, vàries vegades, mentre el rellotge avançava inexorable, cap al punt de la mitjanit.
Quan el missatge al mòbil m'ha avisat que no vindries avui, he fet un lleuger somriure, i he intentat ser considerada en la resposta, perquè de fet entenc el que passa, però no puc evitar una mica de tristesa , i m'estiro al sofà, tal qual, sense posar-me ni tan sols el pijama, deixant-me anar.
He llegit una estona un llibre de poemes, d'aquells que llegeixes per tenir una excusa que justifiqui les llagrimetes.
Després, en algun moment la son es farà present, i potser em permeti somniar-te.
Qui sap si, encara que sigui en somnis, t'abraçaré i la camisa et quedarà humida, per culpa dels meus cabells xops.
Potser en despertar demà al matí, la tristesa nocturna haurà desaparegut i el sol matinal m'il.luminarà el rostre i em tornaré a sentir contenta.
I tu, què faràs demà?


Comentaris

  • amb els cabells xops[Ofensiu]
    Avet_blau | 27-02-2008 | Valoració: 10

    rebrem amb el cos nu mullat,
    amb la sencillesa i calidessa del caliu de la casa
    i esperar llegint , i desitjar una conversa
    llarga, potser banal , pero que dona intimitat .
    i el temps que castiga amb l' absència .

    i els cabells xops i els peus descalços
    ...que presagian un refredat .
    potser llavor si que vindre ...de visita.

    Avet

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125416 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).