Allunyar-me

Un relat de: Filalici

A prop meu.
Durant molt de temps, aquí mateix.

El que abans era la meva empenta
ara és la meva cadena.

Deixa'm marxar.
Deixa'm seguir el meu camí.

El pas dels anys els torna agres,
el pes dels anys se m'acumula.

Em cal la distància,
deixa'm ser lliure,
que jo m'ofego.

Els dies se m'assequen, sols resten penes.
Les nits són de tristor, no pas serenes.

Em cal un nou aire.
Deixa'm reviure,
que amb tu m'ofego.

Comentaris

  • poema de tristors[Ofensiu]
    gypsy | 07-09-2006 | Valoració: 10


    i sentiment a flor de pell.
    De vegades tots volem fugir de les nostres vides.

    gypsy

  • lluny s'hi respira millor?[Ofensiu]
    Leela | 29-03-2006

    El teu poema transmet l'angoixa que se sent quan et sents atrapat. De vegades passa que el que era una inspiració esdevé una obsessió que no deixa viure lliurement, que ens encadena i no ens permet respirar.

    De totes maneres penso que és una qüestió personal i no d'allò altre que està a fora (sigui persona, sigui feina, sigui situació, etc).

    L'allunyament és saludable, tot i que ens cal saber ben bé de què/de qui ens allunyem i què és el que ens ofega, de vegades som tant sols nosaltres mateixos que hem enfocat les coses no adequadament...

    M'ha agradat el teu poema, perquè com t'he dit m'has fet sentir aquesta angoixa que imagino que tots hem viscut algun cop.

    Una abraçada!!!

    Leela

l´Autor

Foto de perfil de Filalici

Filalici

125 Relats

134 Comentaris

99419 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Sempre intentant trobar el camí cap a la "A" de l'Oceà Atlàntic... era petit i no me'n recordo gaire, tampoc tinc els vells exemplars del Cavall Fort, però aquelles historietes m'han quedat com un dels mites de la meva infància.

Per dir quatre paraules de mi: sóc de l'any 77, i sóc enginyer industrial. Escriure m'agrada, tot i que sempre ho he fet bastant esporàdicament. Trobar aquesta web m'anima a fer-ho més, senzillament per passar-ho bé una estona.

També em podeu trobar al meu bloc i al meu recull de haikus



R en Cadena

"La mjesus em va encadenar i jo he passat la cadena a esperitlliure i icarapapallona"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")