A. M. O. R

Un relat de: Marc Freixas

Talla amb força les arrels company,
i trenca amb el passat que ens va ferir per sempre.

Tu ja no saps per on anirem;
ni si serà per un camí ben recte,
o per un que es va torsant de poc en poc,
i de mica en mica,
i sense espera ni descans ni res.

Fes-te amic de l ' A. M. O. R tendre i sincer,
i etern i eficaç;
i no em facis dubtar de si l'estimes,...

Ara tens un nom de lletres ben majúscules al teu costat :

A. M. O. R

Amic

Mestre

Original

Relataire


Comentaris

  • Ei, molt bo![Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 24-10-2004 | Valoració: 10

    I original. Reminiscències de Salvat-Papasseit? M'ha agradat, en primer lloc per la originalitat, en segon lloc per dir-nos novament la teva visió de l'A.M.O.R. i en tercer lloc, com no podia ser d'altra manera, pel detall de tenir-nos tant en compte en fer obres com aquesta. Em sumo (amb la meva "infalible" puntualitat) als altres comentaristes en aquest agraïment pel magnífic detall!

    Vicenç

  • Bé, bé... :)[Ofensiu]
    mistika | 22-10-2004 | Valoració: 8


    Hola, bona visió de L'AMOR.
    Com suposu q ja saps aquest és el tema més ecollit en la història de la literatura.
    també veig q ets un escriptor força prolífik... 218 són forces!!

    Publicitat: qui li agradi llegir sobre temes d'amor que llegeixi mistika, comenti i valori 6plau. ( Sóc una autora novella)
    adeww

  • Un 10 kom una kasa et mereixes![Ofensiu]
    Josep Clínez | 22-10-2004 | Valoració: 10

    Mankantat el teu poema, saps transmitir mol be el que es l'A-M-O-R. Segueix escrivint així!

    Publicitat:

    Llegiu les meves històries El Cementiri De Les Putes i A L'obscuritat. Aquesta última ha rebut mol bones critiques per part del Sergi Yague, El Follet Groc i el mateix Marc Freixas!

    Bye, relateros estimats

  • Lavínia | 22-10-2004 | Valoració: 9

    M'agradat força la teva visió de l'amor. A més és un bon poema

  • que xulo[Ofensiu]
    Shu Hua | 21-10-2004 | Valoració: 10

    m'ha agradat molt això del A.M.O.R., qued molt bé.
    Me n'alegro que t'hagi agradat el meu regal. feia dies que em voltava pel cap. peró és més un regal per a mi que per a tu, perquè jo necessito algú a qui escriure. fins i tot ens les històries de ficció, em busco algú a qui oferir-les o en qui inspirar-me.
    un petó i ara sí que ens tornarem a veure aviat.

    glòria

Valoració mitja: 9.4

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

874211 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.