*A - L'Anna amb l'amant àrab

Un relat de: xeixa

L'Anna va anar al bar àrab, a la plaça Trafalgar d'Artà, a ballar.
L'Anna ballava salsa amb gana.
Allà a la barra, l'àrab, alt, gran, catant cava la va calar. Va passar a l'atac,
l'àrab s'anà atansant. A cada pas l'Anna s'anava atabalant.
L'àrab la va agafar, van ballar. Amb la mà l'afalagava a la cara.
L'Anna ja l'amava.
Van marxar d'allà. A la plaça la gran calamarssada va amarar l'Anna, va amarar l'àrab.
L'àrab ja l'amava.
La farra acabava a casa l'Anna, a la cabana, a la cala; l'Anna amb l'amant àrab amarats.

Comentaris

  • Què fort![Ofensiu]
    betixeli | 05-11-2010

    Mai m'havia plantejat que fos possible expressar coses més o menys coherents utilitzant una sola vocal...si al final serà cert que tothom és prescindible!

  • caram, m'ha agradat a gravadals![Ofensiu]
    La tieta | 15-09-2005 | Valoració: 9


    m'ha recordat q fa temps una amiga i jo vam fer una agenda cultural monovocàlica.. i es que jugar amb les paraules enganxa molt!

  • Hola Xeixa [Ofensiu]
    prudenci | 26-04-2005

    Hola m´he llegit els tres i aquest és el m illor perquè totes les paraules són correctes i a l´us.
    En els altres dos crec que t´inventes paraules.
    Com experiència literària original esta be, ara et falten la O i la E

    Parts postoperatòris portats per psicòlegs pobres però pomposos permeten pudrir-se plorant pels particulars passadisos de la psique partida per parts pertinents produides per paraules palingenèssiques , plorant per pors pàlides però pletòriques perquè portar parint penes per patir porta per problemes penosos. Però placids petons pels pits permeten polvos placenters, passant per pocs problemes. Presservatius porteu-nos plaer per potents persones psiquicament perdudes!! Prudenci.
    se m´acaba d´acudir. Fins ara Xescu i Xals

l´Autor

Foto de perfil de xeixa

xeixa

4 Relats

11 Comentaris

4984 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Darrera el nom de XEIXA ens amaguem en Xesco i en Xals amb la intenció de jugar i d'experimentar amb l'escriptura.