A la cuina, tota sola

Un relat de: Lexxie
Ja ho veus, em trobo a la cuina de casa.
Estic intentant tallar les verdures per fer el sopar al marit. Però ja no puc.
Et trobes darrera meu mossegant-me el coll, d'aquella manera que saps que m'agrada.
I refregant-te contra mi.
I jo no paro de sospirar, i de gemegar.
I m'agafes els pits amb les dues mans.
I jo vull girar-me i tocar-te, però tu no em deixes.
Ara passes els teus dits per sobre de les meves calces, com intentant endevinar si vaig depilada, encara que saps de sobres que si.
I jo m'esgarrifo de plaer.
I te n'adones que están humides. Mullades, massa mullades.
I sentir el teu alè a cau d'orella m'està tallant la respiració.
I el cor em va a mil.
I vull dir-te que vull ser follada. però no cal, perquè tu això ja ho saps.
Però de totes maneres t'ho dic. T'ho haig de dir.
Perquè sentir com m'acaricies les cuixes i les teves mans busquen el meu sexe em fa tremolar les cames.
Però se que no em deixaràs caure...
Quan em gires de cop i volta i em puges a sobre el marbre, llavors et puc mirar als ulls i veure que estàs tan excitat com jo.
I t'apropes més i sento la teva polla tan dura que sembla que va a exclatar tot d'una.
I et suplico que em follis ja o em tornaré boja.
Però sense dir res t'abaixes i em treus les calces,
i amb la teva llengua humida i experta comences a llepar-me la figa.
I jo et tinc enveja i també vull llepar-te per tot arreu, passar la llengua per tots els teus racons.
Així d'un salt baixo a terra i em tiro a sobre teu.
perquè no tinc mans suficients per tocar-te per tot arreu però
tu aprofites la meva debilitat per donar-me la volta ràpidament
per apujar-me la faldilla
i clavar-me la teva polla al cul.
I encara que no he tingut ni de reaccionar que me n'adono que ja t'has corregut dins meu.

Comentaris

  • Tornar a escriure[Ofensiu]
    josep.wrtr | 11-01-2017 | Valoració: 7

    M'ha agradat a mi també llegir-te avui que hi trec el nas per aqui.

    M'agradarà trobar el teu nou relat, a veure que tal .. tinc la impresió que poder compartim més d'una experiència, i segur que en podrem parlar.

    Ara mateix em costaria escriure el que em passa pel cap sense caure en la sopa d'emocions que han estat els darrers mesos. I m'ha costat molt de sortir-ne.

    Rebuig, Amor, Gelosia, Bojeria, Ansietat. Però sobre tot, i desprès de tot, una profunda i dolorosa tristesa que només he pogut superar plorant molt, però molt.

    Em cal una mica més de temps per fixar les emocions i els sentiments, I no vull caure en allò de "posar el pilot automàtic" i tirar milles.

    Me n'adono que he girat el cap a viure, i a sentir. Per comoditat, per egoisme ... I ara que m'he deixat anar, i ho he deixat tot per allò que sento que pot ser la felicitat, resulta que som tres a la pel.lícula ...

    Si, n'hi ha per escriure estona ...

    Estic decidint que faig. Vull trobar-me i m'estic donant un temps que a vegades em sembla imprescindible, i que a vegades em tortura.

    I en algun lloc, hi ha algú que quan se'n va a dormir, em diu bona nit. I ara és ella qui dorm amb un altre.

  • I tot això li passa...[Ofensiu]
    Montseblanc | 21-12-2016 | Valoració: 9

    ...pel cap a la protagonista del relat mentre té un ganivet a la ma... Quin perill. Quan torni en si potser les verdures estaran tan trinxades que només serviran per a un puré...
    Bon relat, és així com la imaginació i el desig ens treuen de vegades de la realitat sense que ni tan sols ens n'adonem...
    Bones festes!

  • Viscut[Ofensiu]
    josep.wrtr | 02-12-2016 | Valoració: 7

    Bon vespre ...
    He vingut a llegir-te, desprès del teu comentari.
    Fa l'efecte que has viscut o vius una relació realment intensa amb algú que no pots tenir al teu costat per alguna raó. Perque les teves paraules em transmeten tota la força del teu dessig i alhora, una frustració.
    Es fotut.
    Jo he viscut alguna cosa semblant, on era jo qui no volia ser estimat, ni desitjat. I ara m'en dono compte de lo burro que he estat deixant que tot allò passès. Perque hi ha estones, i moments, que són irrepetibles. Però deixar perdre el que havès pogut arribat a ser ... no té perdó.
    Vaja comentari literari no ? crec que escrius molt vivencial, i podries polir algunes coses, per que el que tens que explicar té molta força, i a vegades se't menja les paraules ... prova-ho. Et quedaràs més tranquila. Com a mínim, a mi em passa.
    Un plaer llegir-te

Valoració mitja: 7.67

l´Autor

Lexxie

2 Relats

3 Comentaris

1293 Lectures

Valoració de l'autor: 7.67

Biografia:
practicaipersistent@gmail.com

Últims relats de l'autor