19 de desembre

Un relat de: foc_de_gel

Som 19 de desembre
Sé que potser t´he perdut per sempre
Voldria oblidar-me d´aquest mal
Sé que moriré si no me´n desfaig

M´espera un nadal trist i solitari
On sé que amb tu no podré estar-hi
Sé que amb ella estaràs
I que de tot ja te n´oblidaràs

No sé com dir-te que mai et podré oblidar
Sé que mai del meu cap et podré apartar
Ja només queden polsims d´un llarg somni desfermat
Ja només queden bocins, és com tu a mi m´has deixat.

Voldria marxar ben lluny d´aquí
Sé que així no em rosegarà el neguit
Voldria fer veure que això no existeix
Però sé que un altre cop apareix

Jo pujo a un tren
Que no sé on pararà
Tu vas cap a una llum
Que al final t´atraparà

Tots som lliures fins que hi caiem
Hi caiem a la trampa
La trampa que et va rossegant poc a poc
I que et crema com el foc.

Comentaris

  • M'he deixat[Ofensiu]
    AnNna | 22-06-2005

    una coseta! res, una petita coseta sense importància! molta gent ho fa malament... és l'apòstrof! que no es fa amb l'accent tancat! és el que hi ha amb l'interrogant de tancar! saps? és diferent!!!

    ´ ---> no! ' ---> sí! jejejeje

    petons!!!!!!

    Annna

  • 19 de desembre...[Ofensiu]
    AnNna | 22-06-2005 | Valoració: 8

    bones!!!

    mira, em dedico a comentar autors amb poquets relats... em deixes que et digui què en penso d'aquest poema?

    és molt bonic, la solitud, l'enveja, la nostàlgia d'un temps millor....

    però, a vegades, saps? penso que una rima tan perfecta treu bellesa al poema. No ho sé, abans criea que la rima havia de coincidir al mil·límetre... ara veig que un poema sense rima és tant o més bo que un que en té... mira, perquè, si et surt rima, doncs posa-n'hi... ara, això de tergiversar frases, canviar verb i complements, barrejar paraules... queda com una miqueta forçat, i acaba quedant lleig.

    És una opinió, eeh.... que consti que no t'estic dient que aquest poema és lleig ni que és una merda ni res per l'estil! Només et dic el que crec! I és que el poema està bé, però és que ja veuràs!

    Jo ara gairebé tots els poemes els faig sense rima, bé, no... Però no busco la manera de com canviar les frases per què quedin bé... perquè ja queden bé tal qual, saps?

    t'estic fotent el rollo del segle... i hi havia una estrofa que m'havia agradat molt i t'ho volia dir, però és que ara no recordo quina és...

    bé, doncs no te rallis, noia!

    vinga, ja callo, que ja t'he donat prou la tabarra! si et vols passar pels meus poemes et deixo!!!!!

    petons!

    AnNna

  • molt macó[Ofensiu]
    AINOA | 02-04-2005 | Valoració: 10

    El teu poeme es preciós.
    Que dolent es estimar i no se correpongut.
    Peró tens que animarte perqué a la vida passant molt trens i un d'ells pot ser el teu.
    Una abraçada i anims.

  • QUE WAPA!![Ofensiu]
    pajaritasaltarina | 27-01-2005 | Valoració: 10

    M'ha agradat moltíssim... de debó, jo també em trobo en una situació de desamor i es molt dur... Si de veritat t'està passant a tu, que ho superem les dues aviat!
    Una abraçada molt forta!
    Fins aviat ;)

  • neret | 12-11-2004

    ..d'això, que m'ha fet gràcia, perquè el 19 de desembre és el meu aniversari... però sembla que per tu no és un dia molt alegre... en fi...

    a veure quan publiques els propers!

  • Gràcies :P[Ofensiu]
    foc_de_gel | 12-11-2004

    Ostres...Moltes gràcies de debó, jeje, no pensava que el comentés ningú, la veritat, així que m´he alegrat molt en veure la vostra opinió, i m´alegro que us hagi agradat :Pjeje, en tinc varis més...però aquest ha sigut l´unic que he volgut publicar..els altres potser encara són massa recents...algun dia;) jeje, i per vosaltres el mateix dic ; NO DEIXEU MAI D´ESCRIURE;) Un petonàs a tots!!

  • Espera el tren de la felicitat...[Ofensiu]
    Eveta | 10-11-2004 | Valoració: 9

    A tots ens arriva nomes cal esperar-lo deixar enrrera el passat sense oblidar-lo nomes acariciant els petits records que et pot donar :)

    Ja veuras com amb el temps tot ho veuras diferent i trobaras algu que agafara el mateix tren que tu el tren que et fara feliç de veritat!!

    No deixis descriure, tens talent, m'agradat molt.

    Un peto

Valoració mitja: 9.2

l´Autor

foc_de_gel

2 Relats

17 Comentaris

2726 Lectures

Valoració de l'autor: 9.38

Últims relats de l'autor