1. Les aventures del noi misteriós del barret de palla. Primera història.

Un relat de: Si Bemoll

1. Les aventures del noi misteriós del barret de palla

Primera història


Un dia un noi misteriós que portava un barret de palla va anar a la botiga de llaminadures del seu poble. Una noia senzilla i també, perquè no dir-ho, un xic misteriosa va robar el telèfon mòbil al noi del barret de palla. La noia, que era ràpida com una llebre, va arrencar a córrer però un home d'aire oriental anomenat Glenn va veure el robatori i es va preparar per aturar la noia.
- Alto, Paquita!-. va exclamar el Glenn, que ja coneixia la noia.
- Glenn, em dic Cesca!-. va dir la noia mentre en Glenn rebia un bon cop de puny a la panxa.
El pobre home va caure a terra mort de dolor. Quan el noi del barret va veure el Glenn caure a terra va dir:
- Mestre!
- No! Has de atrapar la Cesca!-. va dir en Glenn. Estava malferit i suava tinta per intentar-se aixecar.
El noi va continuar corrent fins que va atrapar la noia.
La noia en veure'l arribar li va estirar el cabells. En aquell moment va començar una petita baralla on van predominar les estirades de cabells, les pessigades a la galta, les pessigolles a la panxa,...
Després d'aquell enfrontament el noi del barret va recuperar el seu telèfon mòbil. En aquell moment la Cesca va dir:
- Escolta noi, em sona haver-te vist a la escola de música del poble. Que hi estàs apuntat?
- Si, toco el piano, i tu?-. va dir el noi amb sequedat.
- Jo la flauta travessera.-. va dir la noia.
- M'encanta la flauta. És l'instrument que em faria més il·lusió tocar.- va dir el noi emocionat -. Com et dius?
- Francesca, però la gent em diu Cesca. I tu?
- Jo no et puc dir el meu nom, ho sento. Si vols em pots dir noi o també em pots dir barret de palla o simplement barret!.
- D'acord, noi del barret! -.va dir la Cesca.
A partir d'aquell dia la Cesca i el noi del barret els va unir una forta amistat.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer