Una ampolla de wisky

Un relat de: Orgull_de_classe

T'abracaria...
T'animaria...
T'acaronaria...
T'arrencaria els llavis
T'arrossegaria a la bojeria...
T'arronçaries de plaer...
T'acariciaria....

T'....
no...

que encara
no s'ha pronunciaT....
El moT que descriu
la manera que Tinc...
d'esTimar.Te

Comentaris

  • L'Amor com a Aventura de la Raó[Ofensiu]
    Bonhomia | 02-05-2006 | Valoració: 8

    Si. A vegades costa molt de dir les coses. Per a mi, abraçar algú especialment desitjat, seria bona collita. Cada dia veig més clar que la vida és una pel.lícula de dibuixos animats, jo no hi participo. Em clavo la cybernètica i el progrés al cap. És que no vull ser decadent. Èticament, no sé si ho estic fent bé, però tinc un guia dins meu que no em deixa escollir: el molt imbècil es passa el dia donant-me ordres. No sé fins on collons vol arribar.
    Per mi és molt difícil aconseguir que una tia em faci cas. Sóc extremadament tímid. No tinc futur.
    Estimar... :Quantes vegades hem sentit a parlar-ne i també ho hem fet nosaltres mateixos amb alguna persona... però sobretot això ronda pel cap, clavant i curant punyalades. Segur que n'hi ha milions i milions, per no dir un nombre incomprensible que arribi més enllà dels límits de la raó prolongada a l'infinitum sacratum awernatum, el bosc citat pels poetes del món sisè en un llibre cremat fa nou mil.lenis que, deien, indicava on era la capital,la ciutat, l'unica, la nostra i de la qual nosaltres som els esclaus. L'amor no és cec, ho som nosaltres. Només milions i milions?

l´Autor

Foto de perfil de Orgull_de_classe

Orgull_de_classe

95 Relats

197 Comentaris

92168 Lectures

Valoració de l'autor: 9.47

Biografia:
Deixada, desendreçada, neta i despentinada.
(sé que t'agrada)
(Neceessito només una cosa.)
SAGRESTA'M(ara)

titeretea@hotmail.com (mail)