Un Nadal sense tu.

Un relat de: RAQUEL

És el primer Nadal que estic sense tu ,per què els meus pares t'han hagut de fer fora ,per què no podien marxar ells eh?
Clar ells es pensen que em passat mas temps junts i que ens hem de separar ,però jo no vull!
L'únic que em consola és la nostra primera fotografia junts, quan la miro em poso feliç. Però no es res comparat amb les nits de nit bona quan els dos obriem els regals i reiem plegats, no és res comparat quant ens explicàvem històries uns als altres i ens amagàvem sote les mantes del llit perquè teniem por!
Mai t'oblidare , sempre t'he estimat i encara t'estimo ...osset de peluix!
Aquest sera un Nadal ben avorrit , perquè tu no hi ets et trobaré molt a faltar osset de peluix!!!!!

PD:torneu-me el meu osset de peluix o no vindré a dinar al dia de NADAL!!!!!!!!!

Comentaris

  • Molt graciós![Ofensiu]
    Josep Clínez | 04-01-2005 | Valoració: 9

    El teu i el de Ilargi Betea tene una cosa en comú: es passeu el relat parlant d'una cosa que els demés presuposem que es unam persona i al final és un turro i un os de peluix!!Molt buniks, tots dos. ANIMS I A CONTINUAR ESKRIVINT!

  • Molt enginyós![Ofensiu]
    brideshead | 17-12-2004 | Valoració: 9

    Molt ben relatat i molt divertit! Amb la menaça final que els fas als pares.... jo crec que et tornaran a deixar tenir l'osset de peluix!
    Molt bé, un relat molt fresc, bonic i simpàtic!

  • OSSET- PELUIX - RAQUEL![Ofensiu]
    Capdelin | 17-12-2004 | Valoració: 8

    Aquesta és la "contrasenya": OSSET-PELUIX-RAQUEL...
    No et preocupis: he avisat a l´inspector Margret... i aquest s´ha posat en contacte amb el FBI, amb la SCOTLAND-YARK, amb la CIA, amb els GEOS i amb la POLICIA LOCAL de Sant Patufet de la Caqueta...
    i per Nadal... et portaran el teu OSSET...!!!
    un petoooooÓ, wuappíssima... i a seguir escribint...
    Bon Nadal, Raquel!!!

Valoració mitja: 8.67

l´Autor

RAQUEL

5 Relats

13 Comentaris

7779 Lectures

Valoració de l'autor: 8.60

Biografia:
Sóc una noia de 11 anys que minteresa molt el tema d'intriga tot lo que vagi relacionat amb els detectius etc...