Tu

Un relat de: arua87
Era real. Soroll,quiròfan i llum blanca
Sang, desconeguts i lluny del confort de casa.
T'agafo embolcallat, per primer cop t'abraço
Fa tants anys que t'estimo...
S'em para el món, quedo sorda uns instants,
observant les petites pestanyes i sento el teu plor...i es la veu més bonica que he sentit mai.
I em sento indescriptiblement impresionada d'admiració; Esclava de tu que fa minuts que et conec. El meu temple i refugi; De cop ets tu el més vulnerable de mi i jo el teu soldat etern.
Quantes emocións.
I t'oloro i la meva ànima es rendeix a tu
I sóc tant teva que em fa mal passar-te a d'altres braços.
Per fi t'he vist la carona.
Fa uns minuts he nascut també jo amb tu.
Obro els ulls, aparto el llençol...
Estic sola. Somric picaresca, per fi t'he vist...eres tan real...

Comentaris

  • Admiració del teu amor. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 21-04-2024 | Valoració: 10


    Un relat que expressa la realitat del teu amor, amb molta experiència d'un total amor real, amb molta força.
    Preciós, Arua97.

    M'ha agradat el teu poema i com està escrit.

    Enhorabona.

    Cordialment.
    Perla de vellut.

  • Hola [Ofensiu]

    Tenies pendent de publicar un relat, que has marcat per a concursar, i no era per concurs, no tocava el tema i estem segurs que no volies participar amb ell en el concurs. L'hauràs clicat sense adonar-te'n.
    En aquest cas, et demanem que vigilis i no cliquis en la casella del concurs, si no és la teva intenció fer-ho.

    La cosa és que en voler eliminar la creu del concurs, per error hem esborrat el relat, tenim una casella sobre de l'altre i se'ns ha escapat el cursor.

    Torna a enviar-lo, si us plau, i preguem ens disculpis.

  • Somnis...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 17-04-2024 | Valoració: 10

    que descobreixen una desitjada realitat. L'aroma, l'enllaç, una nova vida per a tots dos...

    Entranyable arua87.

    Rosa.