TU PRIMER O JO?

Un relat de: Pages@s
Fa milions d’anys va haver-hi un dinosaure que va tenir ous però no eren normals, eren especials.
Després de dos dies, els ous es van trencar i havien 5 ous. Dos dels 5 ous van viure dues setmanes perquè un T-rex els va aixafar. Un es va perdre, però uns veloziraptors alfas el van trobar mort i se'l van menjar. El penúltim dinosaure es va ofegar perquè va caure a l’aigua. L'últim dinosaure va viure molts i molts anys. Mentre que els micos evolucionen per ser humans, aquest dinosaure sense nom també.
Ara coneixem un animal que és la gallina, que va ser aquest dinosaure, però no va estar sol: n'hi havia un altre que es van anar reproduint mentre que ara n’hi han un milió cinc cents.
I així va ser.

Yuki.

Comentaris

  • Quina aventura![Ofensiu]
    Solsona Bot | 23-11-2023

    M'agrada el teu relat perquè és tota una aventura! La imaginació és molt important tant per fer històries com per viure. Molt bé!

  • del dinosaure [Ofensiu]
    Atlantis | 22-11-2023

    a la gallina,. També podria ser.

  • Si tu...[Ofensiu]
    Prou bé | 21-11-2023

    ...ens dius que així va ser, segurament tens raó. A més admès de molta imaginació.
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10385 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.