Tu pots fer-ho increible

Un relat de: Pages@s
Dins el planeta Terra hi ha molts paradisos. Cada persona té el seu lloc preferit. Per a  l’Anna, el seu lloc extraordinari és allà on viu. Tot ho té a l'abast. També té la seva família, els seus amics i amigues… Tot ho té allà, per això és el seu paradís. 
El meu paradís és la Terra, allà on hi ha persones que ajuden i et cuiden, és el lloc on tinc família, amics i amigues. És allà on estic bé i tranquil·la. Per a mi, això és un paradís.
Els somnis, també poden ser paradisos per les persones per el que et pots imaginar. La teva imaginació és lliure, et pots imaginar coses impossibles respecte la vida real. Si embruten el nostre paradís ja no serà el nostre lloc magnífic sinó un lloc brut. Tu pots crear el teu paradís. 

PAPAYA GG

Comentaris

  • Estimar[Ofensiu]
    Solsona Bot | 27-12-2023

    Un relat molt ben escrit. M'ha agradat especialment quan expliques que el paradís es troba en tenir a prop les persones que estimem i ens estimen. El més important no és tenir moltes coses.

  • El nostre[Ofensiu]
    Cesca | 27-12-2023

    Moltes vegades busquem el paradís en les coses o llocs que no tenim a l’abast, i és ben veritat que molts cops només mirant al nostre entorn podem descobrir un paradís meravellós: el nostre.

  • Com ballar[Ofensiu]
    SinKaLip | 22-12-2023

    Com ballar tots junts en cercle. El paradís està ben a prop nostre. Està bé mirar al voltant, estimar i no deixar ningú a l'ombra.

  • Tu en saps[Ofensiu]
    Prou bé | 21-12-2023

    Saps gaudir del que tens i buscar el que desitges!
    Bon Nadal
    Amb total cordialitat

  • Preciós[Ofensiu]
    Ginebreda | 20-12-2023

    Un relat preciós. M'ha encantat. Efectivament, jo també crec que el paradís està al lloc on és la gent que estimes i t'estimen. Ho has explicat molt bé. Et felicito, ah i no deixis d'escriure!. Segur que la gent que llegeixi el que escriguis es podran sentir al paradís amb la imaginació.

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10376 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.