Tempesta

Un relat de: Menorca

Llamp:
esclat de llum
que solques la nit
i no em deixes dormir.
La teva claror
il·lumina la nit
com el sol
un migdia d'agost.

Trons,
com terrabastall endimoniat
o discoteca esbojarrada
un dijous de festa universitària.

Pluja,
soroll persistent,
sobre plàstic o vidre,
sobre el terra asfaltat
o sobre l'herba assedegada,
on ets, almenys, productiva.

Quina conjunció de la naturalesa,
una tempesta: llum i so,
com un espectacle més
dels que ha creat l'home,
però amb la bellesa afegida
de que és imprevisible,
es presenta com si d'una inoportuna visita es tractés.

Bellesa
però a l'hora molèstia
per el descans de molts
i feina d'alguns altres,
que veuen els plans i
l'esforç passats per aigua
i convertits en no res.

Ara intentaré dormir.

Barcelona, 24/9/05 23:55h

Comentaris

  • " llum i so "[Ofensiu]
    kispar fidu | 29-09-2005

    Ieps! Bones!!! Estava fent un cop d'ull als meus autors preferits i he vist que el teu número de relats (molt aturat últimament...) havia augmentat en 11! uoooo! i m'he dit: anem a guaitar què hi diu! ;)

    Suposo que el vas escriure el dimarts (claro, 27...) que era el dia d'aquella tempesta que va esclatar tan fort! Feia temps que no sentia uns trons tan bèsties! N'hi havia alguns que semblava que petessin allà mateix! Molt fort!

    M'ha agradat molt com has anat descrivint cada element de la tormenta i comparant-lo amb situacions quotidianes, així com el fet d'acabar relacionant-los.

    Un relat (poema) diferent dels teus habituals. M'ha agradat! ;)

    Apali! ens veiem a la uni!!!
    Ciao!

    Gemm@

l´Autor

Foto de perfil de Menorca

Menorca

29 Relats

61 Comentaris

34763 Lectures

Valoració de l'autor: 9.63

Biografia:
He nascut a Menorca i hi havia viscut sempre, fins que vaig haver de sortir de la meva illa (gairebé tot el meu món) per estudiar a la universitat.
Algunes coses que podeu saber de mi... M'agrada la natura i el camp, els animals... m'agrada la lectura -tot i la manca de temps que suposa la feina-... m'agrada el bon temps i les platges de Menorca... m'agrada la bona música, el teatre... m'agrada el bàsquet (i el Menorca Bàsquet)... m'agrada compartir el meu temps amb els infants... també m'agrada passar estones amb els amics -d'aquells dels bons que es compten amb una mà i que tenc sort de tenir-. I el poc temps lliure que em queda o quan realment ho necessito, escric.

És tot. Espero que us agradi el que trobeu al meu raconet de lletres.