t´estimu i no ser com dir-tu

Un relat de: perlanegra

Fa un temps vas comença a formar part de la meva vida, tu ha costant-te a poc a poc sense fer soroll com una brisa..i al principi em feia por senti que sol imaginar-te m'evaporaria.
Ets un d'aquells prínceps sense regne que corren esperant que algú els i doni un petó per convertir-se en gripaus. Ho entens tot al revés i per això m'agrades així m'ho fas repetir i encara que em fa ràbia perquè ser que ho entens,vols que tu digui altre cop. Ets aquell príncep que va despertar a la Bella Dorment del son etern per donar les gràcies a Merlín de que existeixi la màgia i seguirem caminant pel camí de la vida, caient, plorant, rient,enfonsant-nos, fent i desfent el verb estimar cadascú a la seva manera i al teu costat caient-me set vegades i aixecant-me vuit . Què ens diu el mot "estimar"? un petó una abraçada? Un somriure? Una simple mirada? Un silenci?
Tinc suficient que al mirar-te et vec feliç i cada dia més no ser perquè és però més igual perquè per això vull gaudir de la vida, viure cada instant un moment com aquest, per defensar-la, i a prendre dels errors.
Creuaré camins, travessaré el temps fins arribar a l´infinit per portar-te l'estrella que t'agradi més que jo i serè allà dins cuidant-me que tinguis els somnis més profunds i magnífics! T'ESTIMO!


Comentaris

  • AnNna | 19-04-2006

    ara que l'he rellegit, vull dir-te el perquè del "però :S" d'aquí sota...

    això està plagat de faltes.... :S:S i la veritat, fan molt mal d'ulls...

    mira't bé els relats abans de penjar-los... o abans d'escriure'ls... perquè... bff...

    *annna*


  • wapaa[Ofensiu]
    rbbarau | 24-01-2006

    Albetaaaaa, albetaaaa...
    Anem a pams!
    Abans que res: benvinguda a la web... julin! Ja veig que t'hi has posat de veritat! Això sí que és començar amb empenta...9 relats de cop! Fumliiiii gastuuu! (XD)
    Aquest ja saps que m'agrada molt. Sobretot l'últim paràgraf. De fet, tot el que he llegit teu m'agrada molt. Però una cusilla només: hem de vigilar algunes faltes! A mi també se m'escapen, de vegades!
    Es veu que estàs enamoradíssima!! I que duri...!!
    Espero que tot et vagi molt bé amb l'aleix... t'ho mereixes.

    Un petonasssuuuuu!
    Gràcies per tot :)

  • maco...[Ofensiu]
    AnNna | 24-01-2006

    però.... :S:S

  • Un relat molt, molt bonic![Ofensiu]
    cassigall blau | 24-01-2006 | Valoració: 10

    Et seguire llegint

    Una abraçada

    pere

  • Fantàstic[Ofensiu]
    Lecram | 24-01-2006 | Valoració: 9

    A tots ens agrada que ens recordin que ens estimen... no se que dir... m'ha agradat i m'hi he sentit identificat amb el relat.

    Lecram