Simetria

Un relat de: salvatore vinyatti

Acostumat a contemplar a través de la cultura artística l'obra perfecte dels grecs, el descobriment de la Venus grega: simétrica i perfecte, ideada amb parts de varies dones joves, descobrint la bellesa femenina al segle I a. de C. , cara de nena, sines de jove i malucs de dona; avui és encara una Venus.

Em vaig adonar que la vida real és lluny de la vida intel.lectual i artística, perquè moltes vegades allò que hom creu que és com ho ha après als llibres d'art i les obres perfectes dels grans escultors clàssics no equival a la clàssica simetria, perfecte, creada per l'home i per l'art antic del nostre Mediterràni.

Acostumat a l'intel.lecte de les formes vaig aprendre en la realitat de la vida i del cos femení, que és igual i agradable acariciar dues sines joves i boniques encara que siguin asimètriques.

Comentaris

  • homes...[Ofensiu]
    caminetto | 15-07-2005 | Valoració: 10

    Homes que viviu en els núvols, la perfecció no existeix, la simetria és un invent l'asimetria la tenen moltes dones, però veig que ja t'has adonat, de la vida terrenal. i tangible.

l´Autor

Foto de perfil de salvatore vinyatti

salvatore vinyatti

227 Relats

336 Comentaris

372311 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Graduat en Arts Aplicades, decorador i dissenyador de mobles,actualment administratiu. Tinc interessos artístics, literaris i socials. Editor de butlletins de varies associacions veïnals, i de dones ( A.Veïns) Animador sociocultural i dirigent veïnal. Tinc interessos poetics i organitzo el Premi Grau Miró de relats hiperbreus a través de la A.Veïns del meu barri. Els meus poemes expressen temes d'amor,defensa de les dones i infància, temes socials, contra la guerra i també relats i poemes erotics.
( tanka/hayku/poema triangular/ etc. La literatura és el meu últim estadi artistic el qual desitjo poder i assolir-lo amb satisfaccions i amb més coneixements culturals per al gaudi de la meva vida personal i artistica.