Si, no

Un relat de: juliap

Si, no
Paraules, que per més senzilles que semblin, comporten a les situacions més complicades que es puguen imaginar.

Quan són emprades, res roman igual que abans. Generen un canvi immediat, no tenen terme mig i en contades ocasions poden mal interpretar-se. Són antecessores d'accions, positives o negatives, segons sigui el cas.

Diàriament tenim tot el poder d'aquestes dues paraules en les mans, anteposant-se a les nostres accions, i estic segura que, tret que ens ho proposem, mai seríem capaços de veure amb aquest grau de profunditat tot el que implica una "simple" presa de decisió en una situació quotidiana.

Per a bé, per a mal… això ningú ho sap, però definitivament el canvi vindrà...

Comentaris

  • Qui ho diria...[Ofensiu]
    marta_gut | 08-05-2008 | Valoració: 10

    Paradoxes de la vida... a vegades volem dir tant amb tantes paraules... i solament necessitam dues lletres! :)

    Una abraçada,
    Marta.

  • hola![Ofensiu]
    rasablanca10 | 11-02-2008

    M´ha agradat molt el text..
    convida a pensar a tot aquell qui s´aventuri a llegir-lo
    quina raó que tens...
    a vegades les coses poden donar un dir de 180 graus per dues simples lletres pronunciades en el moment oportú...

    no paris d´escriure :)

    un petó!

  • benvingut/da[Ofensiu]
    ixnuir | 06-02-2008 | Valoració: 9

    aquest relat teu m'ha fet pensar...

    ja sé que no sóc la millor persona per fer-te el teu primer comentari, però... sincerament, te'l mereixes ;-)

    quina immensa quantitat de coses que canvien a la vida per una simple resposta de dues lletres, eh?
    sabies que hi ha idiomes en que aquestes paraules no existeixen? (en irlandès x exemple no existeix la paraula "no"...)

    un plaer llegir-te, segueix així

    ixnuir

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de juliap

juliap

6 Relats

11 Comentaris

5389 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
2-2-1992

Qui soc? Que faig?Alguns ho saben , altres no. …Em faig absent.
Qui soc? Quan tu em lliges soc..

De vegades el que millor ens representa es un munt de gargots