Sempre va així

Un relat de: Prou bé
En el meu cas, en Malastruc, ho té ben clar. Sap el camí de casa i coneix quan hi ha de fer cap.
Tinc dolor crònic, molt dolor i molt crònic. Em sotmeto a tota mena de teràpies de rehabilitació en mans de bons professionals. Sé que són bons perquè els resultats ho avalen: milloro!
Quan això passa arriba en Malastruc a portar-me, de regal, una dosi de la seva essència: un flascó ben ple de malastrugança.
I és llavors quan un cop, una estrebada, una caiguda… la millora se'n va en orris.
La felicitat completa no existeix. Ja ho diuen els savis.

Comentaris

  • Ben cert![Ofensiu]
    Pallars | 06-06-2023

    No crec pas que sigui només en el teu cas: en Malastruc treballa a tothora, sempre ben despert i atent a crear problemes. Quan sembla que tot rutlla... patapam! ell fa acte de presència per tal d'arrabassar-te la felicitat merescuda.
    Real com la vida mateixa.
    Salutacions.

  • Productiva[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 22-04-2023

    Veig que has estat molt productiva aquest abril.
    Gràcies per llegir i comentar el meu relat.
    Coi de dolor i coi de Malastruc, ja has provat de contractar la CPRM ?
    Que tinguis una feliç diada de sant Jordi!

  • Malastruc particular[Ofensiu]
    fesolmenut | 21-04-2023 | Valoració: 9

    Bon dia Prou bé,

    tots tenim el nostre malastruc. A alguns incomoda més i a altres menys. En aquest cas és un malastruc que no saps quan arriba i que no et deixa viure. Dels pitjors que un es pot trobar.

    Bona feina i gràcies pel comentari!

  • Quan ens despistem, ja està aquí[Ofensiu]
    Solsona Bot | 20-04-2023

    Sempre es recomana aprofitar els bons moments, perquè no sabem quan arribaran els dolents. Ben trobat en el teu relat que aquests no arriben per atzar, sinó pel capritx d'un ésser, el Malastruc. Sort!

  • Senzillament, la vida[Ofensiu]
    Marina i punt | 20-04-2023

    El club dels "si no fos", oi? Sempre hi ha alguna coseta que ens fa la guitza i no crec que sigui malastrugança, senzillament és la vida!

    Salutacions i bona diada de Sant Jordi

  • La felicitat...[Ofensiu]
    Montseblanc | 18-04-2023

    ...completa és difícil d'aconseguir i penso que ha de ser avorrida. Molt millor la lluita, el camí, encara que s'hi barregi la mala sort.

  • quan ve...[Ofensiu]
    Atlantis | 18-04-2023

    Quan ve, quan et visita en Malastruc el reconeixes segur...Si un té dolor és difícil ser feliç del tot.

    Jo crec que el dolor crònic més que una malastrugança és una pu****

    aquest relats tan curts son mini-minis...

  • Ja ho diuen els savis...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-04-2023

    La qüestió de la felicitat és difícil de tenir-la, segon expliques molt bé en el relat. Ai!, això del dolor és molt mal de curar.
    Curt però contundent.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • La felicitat.....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 16-04-2023

    és el dia a dia, per a mi és la forma d'afrontar el que ens passa, el que tenim, el que volem i desitgem, en definitiva l'actitud davant les circumstàncies tant si són senzilles com complexes. Per reflexionr, de totes formes és un tema molt personal i ambigu.

    Salutacions i sort.

    Rosa.

  • La felicitat completa no existeix [Ofensiu]
    llpages | 16-04-2023

    Suposem que tenim la sensació que sóm del tot feliços: tenim salut, diners i amor. Aleshores, què fem la resta del dia? No tenim projectes? No podem millorar res? Els que ens envolten, parents i amics, també gaudeixen d'una felicitat completa? El millor és sentir-se quasi-feliç!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1329 Comentaris

53767 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com