Selena es deia

Un relat de: Orgull_de_classe

Una bofetada a la galta.
Un adeu pintat de verd. Esperança.
Una mirada de: segueix-me darrere el taxi.

I el taxi arrencà.
I jo, em vaig quedar allà.
Estès sobre la meva ànima que ja era sota terra....trepitjada pel metro, esperant que al taxi se l'hi acabés la gasolina...i parés.
Perque, estava clar.
JO DARRERE EL TAXI NO HI ANAVA CORRENTS.
Davant de tot: seny!
Que aquella nit ens haviem cardat tres ampolles de vi.
Per no explicar amb pels i senyals les 7 hores, que vem estar allà....Al sofà, al llit, a la dutxa.
D'empeus, asseugts,de costat, postura tisores, 69 73 i 45 i d'altres que no comentaré.
I després d'aquesta nit, de festa, sexe i alcohol, QUAN TOTS DOS PORTÀVEM A SOBRE UNA RESSACA DE COLLONS, ella esperava que jo, allargués les cames i corrés darrere el seu taxi, que a més, havia pagat jo en un acte de....ESTUPIDESA.

No, que hi corri el seu marit darrere el taxi.

I mentre esbofegava el poc aire que aquella fera del sexe em va deixar als pulmons, allargava els peus, destí: casa meva, trepidant, darrere d'aquella rossa de la zona franca, Selena es deia,que feia temps que la tenia en ganes.

Comentaris

  • Contrast[Ofensiu]
    Bonhomia | 12-07-2006 | Valoració: 9

    Ho sento però avui no trobo el sexe interessant. He escrit una poesia d'amor i la foscor de la meva habitació i la música m'han fet sentir un buit i una tristor... això del sexe està vinculat a aquests temps moderns que semblen lliures i són de cadenes. L'autenticitat fa una petita i relativa eternitat que va començar a anar-se'n, en busca d'un lloc millor. No dic que aquesta autenticitat sigui amor. No. Aquesta autenticitat ho conté tot. També el sexe. Però la visió del sexe que estem produïnt a la nostra societat és vergonyosa. Ens basem només en criteris moderns, el sexe passa d'un art positiu a un art mediocre i estúpidament artificial, que treu la gana a qualsevol ànima.
    Bé, tot i això, avui el sexe interessa a qualsevol, però jo crec que d'una manera pèssima. És clar: som humans.

    M'has recordat a Charles Bukowski, que m'agrada molt. El relat està força bé.

    Un petó normal i corrent.

    Sergi

l´Autor

Foto de perfil de Orgull_de_classe

Orgull_de_classe

95 Relats

197 Comentaris

92174 Lectures

Valoració de l'autor: 9.47

Biografia:
Deixada, desendreçada, neta i despentinada.
(sé que t'agrada)
(Neceessito només una cosa.)
SAGRESTA'M(ara)

titeretea@hotmail.com (mail)