Salvar el món (segona part)

Un relat de: Richy_llibres
Feia gairebé dos anys que m'agradava una noia, però per coses de la vida, i la timidesa, encara no m'hi havia declarat. Fins avui.

Ja que avui un senyor que m'ha dit que ha vingut del futur, m'ha dit que el món s'acabarà demà.

M'ha deixat viure, tot i que ha dit que m’havia de matar per salvar el món. Potser he estat egoista i no m'he deixat matar, però com a mínim, he pogut declarar-me a la noia que m'agrada. Quan s’està en perill, la timidesa desapareix de cop.

Es veu que ella també sabia que el món s’acabaria demà i que era cosa d'ella que demà s’acabi, ja que segons m'ha dit, tampoc s'ha deixat matar.

Ella m'ha dit que sí que vol sortir amb mi, però després ha afegit que és perquè està trista.

I li he preguntat «Per què estàs trista?» I m'ha dit que se li ha aparegut un home del futur, que li ha dit que ella era la responsable de salvar el món. Ella, ha decidit ser egoista per viure un dia més.

El que no sap és que a mi, aquell senyor, també m’ho ha preguntat. Potser és que… deu ser una broma i ho deu dir a tothom… perquè ja és l'endemà i estem tots vius.

Comentaris

  • Bon dia, Richy llibres. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-12-2023

    Espere que tot et vagi bé i que la salut t'acompanye.
    En el meu poema "Pètals de rosella", em dius que "Bones festes", l'altre dia, i em dius coses que no venen a dir-me un comentari apropiat al meu poema.
    No passa res, però això no és comentar.
    Que passes bon dia i feliç any nou.
    Cordialment.

  • Bona nit, Richy_llibres. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 25-12-2023

    Hola: Espere que estigues bé i la salut t'acompanye sempre.
    M'has dit "Bones festes", en el meu poema "Pètals de rosella", però no m'ho has comentat. Això no és cap comentari. Dic jo!
    Gràcies de totes maneres i que passes una bona vetllada de Cap d'Any.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Responsable de salvar el món.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-12-2023

    M'he imaginat a la noia que salvava el món. Encara sort que el salva.
    Aquell l'endemà ja estava prop.
    Molt ben reeixit.
    Enhorabona.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • No ho diguis gaire alt[Ofensiu]
    kefas | 10-12-2023

    Tal com van les coses ves a saber com estarem demà.

l´Autor

Foto de perfil de Richy_llibres

Richy_llibres

25 Relats

86 Comentaris

5271 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:


Hola, soc en Richy, un escriptor autodidacte.

Tinc un projecte multiplataforma titulat «Els contes d'en Richy» on cada setmana publico a diverses xarxes socials un relat que narro jo mateix. També soc autodidacte a l'hora de narrar.

De fet, m'agrada que el projecte creixi en diferents formats… el tinc en videorelat, audiorelat, en versió text, en fanzine…

I ara també els podeu llegir aquí, i això em fa feliç. Ja que en descobrir aquesta pàgina, m'està agradant molt més penjar-los aquí, perquè els vostres comentaris m'emocionen. S'agraeix molt, de tot cor.


Contacte:

web (novetat!): elscontes.cat
hola@elscontes.cat

xarxes socials:
@Richy_Vidal
@Richy_llibres