Déu Pop poderós

Un relat de: Richy_llibres
Aquell dia que vaig anar a la piscina a nedar, va passar una cosa ben estranya…
Vaig veure un pop!

— Un pop! He vist un pop! —vaig dir als meus pares.

Ells em van dir que això era impossible, que a la piscina era impossible que hi hagués un pop.

De cop vaig obrir els ulls. Estava al mig del mar. Provava de tocar fons, però no hi tocava. Vaig començar a moure les mans amunt i avall… M'estava ofegant.
No hi havia cap persona a prop. Si no hi acudia ningú, aviat acabaria mort.

— Com he anat a parar aquí? — vaig pensar.

De cop i volta me'n vaig recordar… Vaig saltar des d'un helicòpter!

Finalment, vaig mirar el cel i allà vaig veure una escala feta de corda.

Vaig fer un salt i vaig començar a pujar-hi. Però en arribar a dalt de tot, a l'altre cantó no hi havia cap helicòpter. Acabava d'arribar al cel…

Finalment, vaig veure a Déu totpoderós: un pop vermell amb 8 tentacles.

— Oh Déu Pop Poderós, ets tu el nostre Senyor?—li vaig preguntar.
I va dir: —Oi tant que sí! Vine amb mi. Fes-me una abraçada.

Em vaig apropar a ell i allà ens vam abraçar.

Les ventoses dels tentacles es van enganxar a la meva esquena i vaig sentir una felicitat immensa.

Havia arribat a conèixer la felicitat extrema. Per fi era un ésser nou. Per fi havia conegut què era estar en pau absoluta.

Comentaris

  • Ingeniós [Ofensiu]
    ignasicarsícostas | 21-04-2024 | Valoració: 10

    Breu però original relat d'un autor que sempre sorprèn per com sap do bar la volta a les paraules i idees.

  • Ingeniós [Ofensiu]
    ignasicarsícostas | 21-04-2024 | Valoració: 10

    Breu però original relat d'un autor que sempre sorprèn per com sap do bar la volta a les paraules i idees.

  • Enhorabona[Ofensiu]

    Benvolgut/Benvolguda participant:

    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat pel jurat d’autors i d'autores de l'Associació de Relataires en Català, com a finalista del XIV Concurs ARC de Microrelats «Orígens/Arrels» i per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.
    És per això que, en haver quedat seleccionat/ada en la convocatòria, t’agrairíem que, tan aviat com et sigui possible, ens facis arribar l’autorització perquè el relat sigui inclòs en el recull, com bé s’indica a les bases del Concurs.
    Només cal que ens enviïs per correu electrònic a l'adreça: concursos.arc@gmail.com el TEXT AUTORITZACIÓ que adjuntem al final d’aquest missatge amb l’assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ RECULL ORÍGENS/ARRELS, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les dades personals que et demanem.

    Cordialment,
    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats


    /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////




    TEXT AUTORITZACIÓ

    En/na .............................................................................................
    Nascut/da el ..../..../........ amb D.I.Número .........................................
    Amb domicili ........................................................ Codi Postal ...........
    Vila/Ciutat ......................................................................................
    Comarca ........................................................................ Altres dades postals ...........................................................................................
    Telèfon de contacte................................ altres tel..............................
    Nick al concurs o pseudònim relataire ..................................................
    AUTORITZO
    a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el microrelat que du per títol ..............................................................................................., seleccionat del mes de .............................................., dins del subtema ................................................., del qual en soc autor/a, en el recull de microrelats «Orígens/arrels» que s’editarà a finals de 2024,
    on vull constar amb el nom d'autor/a .............................................. (en cas de no omplir aquest apartat s'entén que l'autor/a vol aparèixer en el recull amb el nick/pseudònim amb el qual ha participat en el concurs).
    Així mateix, també atorgo el meu consentiment per incloure qualsevol altre microrelat seleccionat al llarg de la present convocatòria i del qual jo en sigui l’autor/a i a difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l’ARC.

    Data ......................................................

  • Compares a Déu com un pop.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-01-2024 | Valoració: 10


    Compares a Déu com un poc!
    Vas passar de la piscina al cel, per a unir-te a Déu tot poderós!
    Amb una felicitat immensa, et vas quedar!

    Enhorabona, Richy_llibres.

    Que tingues sort, en el concurs.

    Cordialment.
    Perla de vellut.

    (Si et ve de gust pot llegir-me, quan tingues temps, company)

  • Quin viatge![Ofensiu]
    Tamarro | 22-01-2024

    Un relat com un somni, una transició al cel molt espectacular amb viatges en helicopter i a altres realitats mitològiques.
    Un déu pop!, després dels déus petits de Terry Pratchett, un pop ja no se'm fa tant rar!

    Bona sort veí!

  • Desbordant![Ofensiu]
    Cesca | 22-01-2024

    Un relat vertiginós d’imatges (oníriques, incoherents(?)) perfectament lligades en una trama que no pots deixar de llegir fins al final.

    Quina imaginació, Ricky!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Richy_llibres

Richy_llibres

25 Relats

86 Comentaris

5271 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:


Hola, soc en Richy, un escriptor autodidacte.

Tinc un projecte multiplataforma titulat «Els contes d'en Richy» on cada setmana publico a diverses xarxes socials un relat que narro jo mateix. També soc autodidacte a l'hora de narrar.

De fet, m'agrada que el projecte creixi en diferents formats… el tinc en videorelat, audiorelat, en versió text, en fanzine…

I ara també els podeu llegir aquí, i això em fa feliç. Ja que en descobrir aquesta pàgina, m'està agradant molt més penjar-los aquí, perquè els vostres comentaris m'emocionen. S'agraeix molt, de tot cor.


Contacte:

web (novetat!): elscontes.cat
hola@elscontes.cat

xarxes socials:
@Richy_Vidal
@Richy_llibres