Punt i a part

Un relat de: elenam

Queda poc a dir,
els records,
les absències,
alguna mirada,
i les velles parets adornades i plenes.
Hem fet punt i a part
i ara les parets són nues i els vidres bruts i plens de pols,
les mans buides i el rostre eixut
i anem fent punts i més punts,
dibuixant poc a poc la forma del nostre camí.

Comentaris

  • un camí[Ofensiu]
    natasha | 26-03-2011

    ... traçat a base de punts, ja siguin i "a part" o "i seguit". El més important són els records, sense deixar que ens afectin tant com per haver de corretgir amb vermell.
    Bones paraules i millor ritme.
    Una abraçada

  • que bonic aquest camí, elenam...[Ofensiu]
    teresa serramia | 26-03-2011

    és d'una delicadesa que corprèn. Com la fotografiqa que et representa...Que preciosa!! Cada dia el sol surt i es pon, sols per nosaltres. Per tots qui el contemplen...Quanta bellesa. Et felicito perquè, també amb paraules, saps expressar aquesta bellesa i aquest misteri fascinant que configura el camí que ens camina. Molt feliç d'haver-te conegut, elenam!! Fins aviat...

  • Omplir el record[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 24-03-2011 | Valoració: 10

    Omplir el record amb la consciència, amb la consciència tanquila. Mirar la paret buida serenament, pensant que potser la tornarem a omplir... o potser no. És important tenir la capacitat de veure bé el passat, els errors. Ara, si t'han deixat, si t'han buidat la paret, si no has volgut que ho fessin i ho han fet, això és una altra cosa. Tocarà patir, no fer-se el fort, i després haurem de buscar la serenitat. Escriure és un bon remei per aconseguir-ho. I escriure tan bé com tu, un molt bon remei. Te'n sortiràs! Una abraçada.
    aleix

  • El ritme[Ofensiu]
    Epicuri | 24-03-2011

    M'ha agafat de seguida. Una poetessa, capta els ulls que llegeixen en un plis! quan un està inspirat clar!

    Res és poc...qui hi ha que amb la deguda inspiració no sigui un poeta?

    com l'aire que ens omple!