Escriure

Un relat de: elenam

Només vull oblidar-me i escriure sense pausa
per desfer les angoixes i treure les pors,
per trencar silencis
només vull oblidar,
oblidar per començar i gaudir del raig de llum
sentir la flaire molt endins
i renovar el cos i la ment,
escriure per buidar,
per desfer,
per treure la ràbia i la por
escriure per començar
escriure...

Comentaris

  • Jo també[Ofensiu]
    Annalls | 14-11-2012

    Aquesta es una de les parts d'escriure, quan la vida em fa molt mal , es l' únic que aconsegueix assossegar-me.
    Anna

  • Tornar a començar[Ofensiu]
    Núria Niubó | 21-09-2012 | Valoració: 10


    Quan podem expressar amb paraules, quan podem treure de molt endins aquelles espines clavades, queden ferides, sí, però aquesta mateixa capacitat que tens per compartir sentiments et donarà la força per tornar a començar.

    T’adjunto un enllaç RENEIXO
    a uns dels primers poemes que vaig publicar a RC, el temps ha passat i he tingut que tornar a renéixer més del que jo em creia capaç, i ho he escrit i escrit en molts poemes i relats. És una bona teràpia.

    És un poema ple de força, un poema per rellegir en moments difícils. Gràcies per compartir-lo.

    Una abraçada
    Núria

  • T'imitaré[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 14-09-2012 | Valoració: 10

    Hola Elena! Moltes gràcies pels teus comentaris i bons desitjos. Encara dalt del núvol, tinc unes ganes boges d'escriure tot el que he viscut aquesta darrera setmaneta tan plena de tot, tan plena de tots els sentiments, de sensacions mai viscudes i que espero anar concretant sobre el paper. Només necessito temps. Una imatge que retinc: el banyet que ens vam fer a pèl, prop del veinat de Serrat, a uns 1.400 metres d'alçada, en un llogarret, un bosquet de ninfes, on hi corria un riuet joganer, vestit amb herba càlida i acollidora, ombres d'arbres sonors i un pontet de fusta i vida noble. tot plegat, un sentiment molt especial, amb moltes ganes d'escriure-les. Una abraçada des d'aquí dalt,.

    Aleix

  • no ho deixis de fer elena[Ofensiu]
    joandemataro | 31-08-2012 | Valoració: 10

    escriu i buida't i comparteixo amb nosaltres

    una abraçada acollidora
    joan

Valoració mitja: 10