PERQUÈ SOM TAN FORTS?

Un relat de: Pages@s
No sé perquè però, tinc amics que son molt bons fent malnoms, com per exemple, el meu cosí té un ull i li diuen “Mickey Wazowski”.

També pel nom, hi posem malnoms. Tinc exemples com l’Izan, que si el llegim al revés … Bé, doncs, ho deixem a part...

Però, traient això som molt bona gent (m’ha quedat com el Foraster). De fet, som molt bufons.

Entre nosaltres també tenim malnoms, a mi em diuen Rateta, ja que menjo molt de formatge. Dit això, crec que molt bona gent no som…


PatoFreshGG

Comentaris

  • entre amics[Ofensiu]
    Atlantis | 25-02-2024

    Entre amics i companys s'utilitzen els malnoms, que si no son ofensius perduren tota la vida.

  • enginyosos[Ofensiu]
    Solsona Bot | 22-02-2024

    Em quedo amb la idea què som bona gent, però de tant en tant, se'ns escapa sense voler una mica de dolenteria, sobretot quan estem en un grup. Volem ser enginyosos i fer riure als amics. Bon relat!

  • enginyosos[Ofensiu]
    Solsona Bot | 22-02-2024

    Em quedo amb la idea què som bona gent, però de tant en tant, se'ns escapa sense voler una mica de dolenteria, sobretot quan estem en un grup. Volem ser enginyosos i fer riure als amics. Bon relat!

  • Sense malícia [Ofensiu]
    Cesca | 21-02-2024

    Ha, ha, ha. He buscat qui és en Wazowski, no el coneixia, un personatge ben divertit!

    Si jo fos el teu protagonista, no m’enfadaria perquè em diguessin Rateta (el formatge també m’agrada molt), ben segur que els companys no li diuen amb malícia.

    Del nom de l’Izan ja és mala sort que, llegint-lo al revés, en surti un mot tan desagradable. El narrador no ens ho explica, però segur que no s’adiu gens amb el tarannà de l’Izan, oi?

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

9749 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.