Per tu...

Un relat de: x TheSaddestLittleAngel x

Necessito que sàpigues el que em passa pel cap, per favor llegeix-ho:
Quan crec haver-te oblidat, quan tinc la certesa de trobar aquell bocí perdut que m'ajuda a tirar endavant, a seguir el meu camí encara que sigui sense tu, quan cerco l'escletxa de claror amagada entre la foscor, tot gira sobtadament; un comentari innocent o, senzillament, el so del teu nom acompanyat de moments, per mi, màgics, el teu record..s'obre la ferida un altre cop i veig com la vida em fuig de les mans quan el dolor cala més fons a poc a poc, com si algú m'oprimís el cor...Me n'adono que no et podré oblidar mai i el patiment em porta la certesa de que, encara t'estimo, més que mai. Tota il·lusió per veure't s'ha transformat en necessitat...desitjo estar amb tu, acaronar-te dolçament i dir-te a cau d'orella que t'estimo, que no puc viure sense tu, que et necessito per tirar endavant...Diuen que la esperança és l'últim que es perd, però aquí em tens, sense forces, esgotada de viure allunyada del teu cor, on n'hi tan sols hi ocupo un bocinet innocent...no sóc res per tu i el fet de pensar-ho encara em fa més mal..L'amistat se'm queda petita...el fet de pensar que la teva vida està tan allunyada de la meva..que mentre jo visc per tu, tu vius la teva vida, sense enrecordar-te d'aquella nena tonta que t'estima...Ho donaria tot per tu i ni tan sols ho saps....Puc passar les nits en vetlla si no dorms, puc oferir-te el món si així somrius, puc provar d'espantar tots els teus malsons...Vull que siguis feliç i m'hauré de fer a la idea de que ho seràs, però sense mi....Sé que hauria de lluitar per tu, i et juro que ho intento, però arriba un moment on ja res no té sentit, on el meu món és teu, on tu ets la meva vida, ja res no m'importa perquè només m'importes tu.. He perdut la partida però mai t'oblidaré, perquè m'has ensenyat molt i te de donar les gràcies...Gràcies a tu compto els dies i no els anys, gràcies a tu no dormo a les nits, gràcies a tu m'esforço cada dia per ser millor persona i poder oferir-te algú millor, gràcies a tu ploro un jardí de llàgrimes pensant que mai t'aconseguiré.... gràcies a tu, he après a estimar de debò....continuaré lluitant per tu..sense forces..però mai t'oblidaré, perquè també m'has ensenyat a lluitar pels meus somnis, aconseguint l' impossible... i es per això que t'incloc en cada cosa que faig...perquè tu ets el meu somni..perquè t'estimo....

Comentaris

  • preciós[Ofensiu]
    Dolça Rebel·lia | 04-11-2007 | Valoració: 7

    és molt bonic, saps?
    Però desegur que trobes a algú que et faça sentir coses tan especials com la que t'ha fet sentir eixa persona, inclús més, perquè en trobaràs d'una que et farà sentir com ell, i a més, t'estimarà...
    perquè plorar per algú que no t'estima?


    ànims!

l´Autor

Foto de perfil de x TheSaddestLittleAngel x

x TheSaddestLittleAngel x

19 Relats

13 Comentaris

23742 Lectures

Valoració de l'autor: 9.10

Biografia:
"Cada lletra és un poema;
cada mot és un sospir;
cada frase una abraçada...
i un petó els punts suspensius."