Per què viure sense un somni?

Un relat de: Marina Ramírez Gallardo

La tornava a enyorar. Les seves mans, els seus ulls, els seus petons, les seves abraçades, les seves paraules, les seves mirades...
Si ajuntava tots aquells records que quedaven a mitges al seu cap, podia sentir-la dins del pensament, dins de l'ànima.
Havia arribat a pensar que cada vegada que recordava el seu nom era per que ella pensava en el seu.
Cada nit tornava al passat. No hi era però tot i així la veia al seu costat, al seu llit, dormint, com si no hagués passat res, com si la seva mort mai hagués succeït.
I aleshores plorava, amb totes les seves forces, demanant a cada llàgrima ser amb ella.
Li havien dit que si s'estava dues setmanes plorant sense parar, tot el dolor se'n aniria fora.
Però ja portava dos mesos i encara l'enyorava més. Maleït siga! Ell no la volia oblidar!
Si era el millor record que tenia, per que coi l'havia d'oblidar?
Arribava la nit i amb la seva foscor la brisa sua i fresca. Potser s'havia tornat boig, però creia plenament que ella el podia veure des d'algun indret del cel.
No tenia remei. No tenia cap somni ni cap esperança, i sense això la vida no serveix per a res! Només per sentir-se malament!
Ja no ho va pensar més. Ja no li calia. No va deixar cap nota, tothom s'ho imaginaria, el per què.
Va agafar el pot més gran d'antidepressius que va trobar a l'armariet de medicines i, una a una, després de tres en tres i de cinc en cinc, se les va empassar totes.
Es va acabar el pot.
La seva intoxicació per excés de pastilles ja el deixava sense força. Ja no podia parlar. Set segons més tard confonia les formes i els colors.
I en tan sols tres segons més tard la va veure.
Anava amb la mateixa roba de l'accident. El mateix somriure de sempre i els ulls plens de llàgrimes. Li va agafar la mà i, des d'aleshores, no la va tornar a enyorar mai més.


Marina Ramírez Gallardo

Comentaris

  • Ha de ser dur...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 01-12-2008

    passar per una experiència com la que descrius, més encara si no és possible sobreposar-se al dolor per gaudir de la pròpia vida. És un relat dolorós i tràgic en el que, des del meu punt de vista, has sabut abocar-hi el drama intern d'algú que passa per aquesta situació, i ho has fet serenament, sense estridències.
    Segueix escrivint, Marina, que ho fas molt bé.
    Una abraçada

  • Perquè quan algú mor és capaç d'endur-se la teva ànima...[Ofensiu]
    martaplanet | 02-11-2008

    simplement dir que m'ha agradat ^^

    de fet m'ha recordat a alguns dels meus relats...
    U_U sempre acaben igual que aquest, exceptuant, és clar, el final feliç.

    et seguiré llegint, però només les narracions que a mi els poemes no em són, diguem-ne, amics.

    seguix escribint ;)

    ptons!!

    PD: gracies pel teu comentari.

    Martaplanet

  • Relat punyent d'una absència...[Ofensiu]
    bocidecel | 09-10-2008 | Valoració: 10

    ...tendre i dolorós, on saps descriure i encomanar al lector el buit que burxa dia rere dia, fins a fer-se insuportable.
    M'agrada aquesta història d'una degradació, tot i que el meu esperit vital no em deix compartir els sentiments auto-destructius, no puc compartir el que considero una covardia. La vida és plena i sempre t'ofereix alguna cosa a canvi del que et pren, sempre et dóna un cop de mà, si el busques, si el saps reconéixer.

    En quant a la forma, potser et suggeriria polir i acurar la sintaxi.

    Moltes gràcies per la teva visita, Marina, seguiré llegint-te, ha estat un plaer.

    Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de Marina Ramírez Gallardo

Marina Ramírez Gallardo

28 Relats

64 Comentaris

28245 Lectures

Valoració de l'autor: 9.52

Biografia:
No tinc massa a dir sobre mi. Simplement que vaig trobar aquesta pàgina per casualitat, ni tan sols recordo com exactament, em vaig entusiasmar en veure que em van publicar allò que vaig enviar, i des d'ahleshores, tot el que he volgut penjar ho he pogut penjar.

Vaig quedar entre les 10 millors histories de tota Catalunya d'entre 500 histories acabades i vaig guanyar el premi territorial del concurs de Ficcions en la seva tercera edició.

He guanyat altres certàmens de l'escola i continuu escribint per gust. Espero fer-ho bé.

marina.bsk@hotmail.com

http://www.fotolog.com/luna__demar

http://guspiresdemagia.blogspot.com