Orgasmes

Un relat de: Joan Ferrer Hernando

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Momificats estant els liquids, que penetren a les nostres boques subjectes amb clau de llepar juganer.
Cada abraçada és un poster del goig més amplificat, per mitjà del teu violí sensual aturat als malucs teus.

Llengues botant la corda, amb els fils d'uns brous entrentinguts en foradar alfabèticament la gola correguda
de T'estime.Les llanties encatifades amb pells de roiges
mans artesanes de pits minvants, friccions al cor.

Sentim l'esllavisada d'una depuradora intoxicada de quitrà
enamorat d'espiar com ens violem autoritzats rítmicament.
Esclata als nostres sexes, a la teva porta de vides hi ha una fuita pactada amb les cames obertes, pintades amb pincell de gebre exitant i el teu goig fa un paisatge acrílic als llençols.

Sentim un embolic de dents, de viatge copiat pel sospir id esitg de dir MÉS.Tots dos tombats, cosint amb cicles de tocar-nos i besar-nos, esculpim amb llit esmolat d'endisar-te humit el pergamí càrnic i tu de plenarme de pluja musical aquest.

Fem-nos l'un d el'altre.


Comentaris

  • Talent[Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    Sense cap dubte, després de rellegir aquest poema, on tens traça és en la poesia eròtica, continua així, perì centrat també en altres coses, hi han d'altres importants.

  • Això passa quan faig l'amor?[Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    Com descrius l'acte amorós, quina passió!No se ocm el ciuràs tu, però de debó, açò és molt exagerat, però intens, son tots els poemes així?
    Tens passsió a l'hora de fer l'amor ehh?