Cos, sexe, laberint

Un relat de: Joan Ferrer Hernando

Fotografie el daurat esperit d'una vagina mare, d'un far que transmet eclèctic l'ampolla de dos litres de sucs bucals.

M'agraden els peatges que em posses entre un pit rodó teu i l'altre germà terràqui, la catifa amb xip de saliva talla la gespa pell entre les dos bessones que desafien eròticamnet a Newton.

Una banda lombarda trau punt a una cuixa, li retalla la pell i fa figuretes de marbre d'una bi-felació, ara soc un petit nanet, em puc i vull perdre a el tunel farcit de bosc fosc, el tens al'entarda i al endinsar-me en ell, m'incorpore amb ereció poètica sobre un llavi que bessa constantment aigua beneïda de sabor a sexe.

Una ona de dos llavis, decibelis escandalossos de roig embolten el penis, injeccions de saliva a la pell, ganivets dentals estan escolpint tractats de guerra iminent per suclar bàrbarament tot suc que emane de la pedra carnossa o de la porta vaginal.

Sense pensar-ho més, pentra'm, somia'm, trenque'm-nos, xuclem-nos i estiem-nos bojament per sempre.

Comentaris

  • t'he de dir [Ofensiu]
    boigboig | 11-11-2005 | Valoració: 7

    que l'he trobat interessant, tot i que massa carregat de imatges i
    de paraules pomposes, els errors tipogràfics encara en dificulten
    més la lectura. T'he de dir que m'ha agradat el ric vocabulari que
    fas servir, i repeteixo que és prou interessant. Però si estigués
    escrit sense errors tipogràfics seria una GRAN millora!

    BOIG!

  • L'he entés millior[Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    No tinc paraules, es d'allò més intens, però asi queda més espai pels sentiments, molt eròtic, molt.

  • Potent[Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    Qui diria que fer la'mor fora també fer una peça pictòrica o fer uan esclutura, fas de l'amor una pràctica artística, bé, molt bé.

  • uuff...[Ofensiu]
    Gemma34 | 18-06-2005 | Valoració: 9

    Tot això tinc entre les cames?. M'agradat la teva detallada descripció. I com els ganivets dentals estan escolpint... Una ona de dos llavis... Moooolt bé!

Valoració mitja: 9