Enamorar-se

Un relat de: Joan Ferrer Hernando

Un doll de noms vertebrats per la ciència obscena del puritanisme.Ja no puc escoltar més eixe nom, tinc un plànol d'una tortura amb armes de llàgrimes tatuat al pit, no fa mal, només plorar.

Llançe les mans esmolades, corruptes de tot sentiment per besar amb carícies, enfangades per prototipus d'extreminis penedits, no vull fer-te mal, però tu m'has fet mal a mi.

Perd la virginitat l'arbre, l'oblit penetra desautoritzat entre la vagina d'una dona fastigosa per l'atractiu fluit de la seva cara i els pits enciclopèdics d'hores de conversa romàntica.
No hi ha cap pujada petrolífera deprimida en l'orgasme de les teves cuixes.

Es desfila el terrabastall de jardins esmicolats de seducció, per atorgar degollar cada petó enamorat.

Això passa per enamorar-se de qui no devem.

Comentaris

  • Rectificació[Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    Tot i que la emav valoració continua sent la d'un 10 he de dir-te que enamorar-se es a voltes més complicat, conectar amb algu és d'allò més dificl, o no, depen de les persones, investiga, doncs tot es molt més sencill o complicat depen de la dona i l'home.

  • Quantes metàfores![Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    La metàfora regan totes les teves poesies, son enrrevesades però efectives, caldria que fores una mica més sencill, però vas bé, milloraràs amb el temps.