Fes-me teu

Un relat de: Joan Ferrer Hernando

La ferida a la mà enlluernà l'anell ortopèdic dels
sentiments enamorats, besam, trencam.

Declara una guerra il·legal, masturbam líricament, doncs
et tinc por enamorada.

Invasió sanguinolenta, matança amb diccionaris, abraçam, besam, amb llavis coberts per la bossa de fem de les trucades penetrades pel cul.

Manifestacions de pits censurats per formes redones i despullades, l'eròtica del tanc, dones sotmesses, electrocutades per ridículs homes creients en deus, sota la faldilla acullen la masturbació per la pistoles i rifles d'assalt.

Mugrons parlamentaris denuncien la guerra feixista, l'aroma del vomit de polvora i felacions, pareix un odi artrópode, que viola dictadors i sedueix a les dones, sempre intel·ligents, per igual, en aquest ordre.

Denuncia amb la recàmera buida de tecnicismes i lubricala amb ironia la barbàrie.

Comentaris

  • Ple d'amor crític[Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    L'he tornat a rellegir doncs nno tenia clar si també era una poesia d'amor o no, però pareix ser que si, és amor i fina ironia per la invasió d'Irak, compares amb la violació que pateix una dona.

  • Increïble![Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 9

    M'ha sorprés molt com descrius la passió i l'amor, encara que et faltaria matissar un mica, però ai"100 amb el temps.

  • ´què vols que et digui...[Ofensiu]
    SANTANDREU3 | 07-11-2005

    M'ha quedat con una mena de sensació d'olor a merda, però no he sabut entrar en el fons del teu missatge, que deu ser, amb tota seguretat, ple de saviesa.

    SANTANDREU3

  • ´què vols que et digui...[Ofensiu]
    SANTANDREU3 | 07-11-2005

    M'ha quedat con una mena de sensació d'olor a merda, però no he sabut entrar en el fons del teu missatge, que deu ser, amb tota seguretat, ple de saviesa.