NUA PER PRIMERA VEGADA

Un relat de: montsepema
Sempre he volgut anar a una platja nudista, cada any em dic que hi aniré, però quan arriba el moment no trobo el dia, i desprès de tot anar a la platja fer top-less amb unes calcetes ben petites gairebé és fer nudisme, crec jo, en fi que avui he decidit anar-hi.

Agafo la bicicleta, que tot i que em fan mal els genolls al pedalar, m'és més còmode per arribar a la paltja nudista que hi ha a prop del poble, ja que per arribar hi ha un caminet entre els camps conreats pels pagesos, i al costat i passa un rierol que desenboca al mar, o sigui un passatge rural preciós.

En fi que per fir arribo amb l'anima morta, més ben dit morta jo, la platja està completament deserta, només i sóc jo, -qina sort!!! o sigui quei carrego la bicicleta a pes fins arribar a la vora de l'aigua que és a on m'agrada possar-me a mi, ben a la vora de l'aigua, m'agrada sentir el soroll de les onades quan trenquen al tocar terra, en fi em relaxa el seu moviment.

Deixo la bicicleta, i trec la motxilla que porto enganzada a seu cistell, per treure la tovallola doble que sempre porto, m'encanten les tovalloles dobles, em deixen llibertat de moviment, i es que m'agrada moure'm i sentir el tacte suau de la tovallola en la meva pell...en fi estenc la tovallola, em despullo, i em quedo totalment NUA davant del sol.

Començo a possar-me crema i l'estenc per tot el meu cos donant-me un suau massatge, sentint la calor que comença a fer.
M'estiro sobre la tovallola, i sento que el sol penetra per totes i cadascuna de les escletxes del meu cos, i la sensació és TOTAL, sento les carícies sensuals de la brisa al colpejar al meu cos, i em sento totalment relaxada.

Quan porto una bona estona, tinc tanta calor, que bec aigua, i decideixo donar-me un bany en les aigues de color turquesa que té avui el mar, primer poso un peu, desprès l'altre, i vaig caminant dins l'aiga fins que em cobreix el cos, i em cabusso donant una voletereta com quan era més jove, deliciós..........
Ja m'havia banyat nua de nit, però de dia és totalment , es com traspassar una frontera prohibida fins ara, i es que m'agrada traspassar les fronteres, nedo una estona, sento el contrast de l'aigua freda amb el meu cos calent, escalfat pel sol,
i sento pessigolles al voltant del meu sexe que em fan sentir trapella.

Quan surto de l'aigua, veig que arriba una parella jove am dos criatures, i com sempre passa, es posen al meu costat, sol passar....
Jo em torno a estirar, passant desapercebuda, ells comencen a montar la parada, tovalloles, estris dels nens... en fi tota laparafernalia que es porta a la platja quan vas amb criatures, fins que es despullen, i ostres ella no està malament però ell té un cos IMPONENT, intento no mirar, però no me'l puc treure del cap, en fi ..segueixo amb l'idil.li que tinc amb el sol...

De cop i volta la parella es comená a discutir no sé ni perquè, els nens comencen a plorar, i una li diu a l'altre, en fi fins que ell marxa acaloradament, i ella es queda amb els nens plorant i cridant, en fi...
Miro i comença a venir més gent a la platja ,o sigui que s'ha acabat la tranquil-litat i penso que ja és hora de marxar, i començo a vestir-me i recollir els estris, en fi carrego la bicicleta, i surto al caminaet, quan me'n adono que una de les rodes està punxada, només em falta això, o sigui que començo a renegar, casi a plorar, perquè estic lluny de casa i ningú em pot recollir, o sigui que hauré d'anar caminant, en fi...l'aventura és l'aventura.

De cop i volta veig una furgoneta, es para i em pregunta si em pot ajudar, és el jove de la parella que s'ha barallat, jo li dic el que m'ha passat i s'ofereix a portar-me a casa, i jo sense tenir cap opció més bona pujo a la furgoneta....

Comentaris

  • gràcies companys[Ofensiu]
    montsepema | 15-04-2012

    no solo escriure relats gaire llargs, però ahir em vaig inspirar, perquè m'encanta la platja, prendre el sol, i sentir-me liure i relaxada, en si potser és un sentiment super sensual, però a l'estiu tot el que l'envolta és sensual, en fi gràcies seguiré el tema, a veure com acaba la pujada a la furgoneta....

  • Continuarà?[Ofensiu]
    Helena Sauras Matheu | 15-04-2012 | Valoració: 7

    Bona història, espero que la continuiis, que la cosa promet!

  • Només biogràfica?[Ofensiu]
    Jaumedelleida | 15-04-2012 | Valoració: 10

    Als que ens agrada escriure sobre temes sensuals, potser perquè la imaginació ens va més enllà del que cal, trobo que aquest excel.lent relat teu, podria molt bé incloure's dintre del grup de relats eròtics.Ja et dic que subjectivament, així ho veig. M'ha agradat molt i ja enyorava ser el que et va recollir a la furgoneta.

  • Més vegades[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 15-04-2012 | Valoració: 10

    M'agrada molt el teu relat sobre aquesta primera experiència. Jo ja fa anys que vaig a una platja nudista, a Sant Pol, i és molt agradable sentir el teu cos sense roba acaronat pel sol, la mar, la sorra... la tovallola. Enhorabona i t'animo repetir.

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de montsepema

montsepema

89 Relats

117 Comentaris

70543 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Porto tota la vida escrivint el que sento, i durant molts anys m'ha acompanyat i m'acompanya, allà on vaig una carpeta granate, plena de papers, plena d'il.lusions, de pensaments i d'inquietuds, tal vegada d'adolescent i ara com a dona.
Ara que puc, em vull tornar a retrobar amb el que sempre he volgut fer i ser, una escriptora.....una poeta...........
Tinc un blog
paraulesdescarlata.blogspot.com.es

CORREU ELECTRONIC
perleta66@gmail.com