No et cal res més

Un relat de: Baiasca

Respira, inspira, respira, inspira.
Escolta l'anar i venir del teu aire. No necessites més que l'aire que t'envolta, i a tu mateixa. No busquis més enllà! Sent els teus braços, les teves mans, els dits i les seves puntes, i amb elles, acaricia el temps. Temps que ara corre només per a tu. Sense pressa, sense perquè. Els temps és teu. Pots fer amb ell el que vulguis.
Pots fer que s'escoli lentament entre els teus cabells. O que passi al galop o al trot del cavall per dins les teves venes. Tot és teu, res és nou, però tot et renova i t'ajuda a aixecar-te.

Sent les cames. Les cuixes, els genolls, els turmells, els peus i de nou, els seus dits. Sent com la terra gira sota teu i t'impulsa a córrer, a saltar, a voltar, i com sempre has fet, a ballar. Res més val en aquest moment.

Sent el teu ventre, que es torna el centre de l'univers, l'origen de tot el que t'envolta, la font de noves vides i la mort de vells sentiments.

Tens tot el temps del món per moure't per la terra que t'engega el cos!!
Entre tu i el món, ja no hi ha res més que el teu respirar i el teu pensament.

Plàcid, estàtic, tranquil...

No necessites res més. La terra i el temps són extensions de tu mateixa que es mouen al teu mateix compàs. No et cal res més que tu amb la terra i l'aire per seguir caminant, endavant, sense parar a pensar en res més que en la idea de tenir un esperit lliure que t'elevi fins al cel, i allà, veure que la tristesa no és possible quan una s'estima ella mateixa.

Respira, inspira, respira, inspira.

No et cal res més.

Comentaris

  • Respirar...[Ofensiu]
    angie | 30-12-2005

    l'acte reflex més valuós....
    I no ens cal més....

    Un relat per a reflexionar idoni per acabar un periode i començar-ne un de millor...

    Felicitats per escriure aquestes paraules.

    un petó de cap d'any

    angie

  • maco maco[Ofensiu]
    Yuna | 11-12-2005 | Valoració: 9

    Segur que saps donar la seguretat que a algú ens fa falta, m'ha agradat molt … molt molt

  • molt...[Ofensiu]
    Equinozio | 11-12-2005

    agradable de llegir en aquests temps que tot corre i va, torna i se'n va.. a tot pressa.
    Respira inspira, respira inspira. Sent. Viu.

    Una bonica reflexio escrita des d'un punt de vista meditatiu o filosofic( ho dic pq m'ha semblat quan el nostre profe de filosofia ens feia tancar els ulls i ens explicava coses per imaginar)

    M'ho ha fet recordar i sentir, i això semrpe m'agrada, el temps s'atura i com tu dius l'esgarrapo amb les mans.

    Un petonas Yas

    Equinozio

l´Autor

Foto de perfil de Baiasca

Baiasca

84 Relats

202 Comentaris

97622 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
La vida son casualitats i oportunitats que has d'agafar al vol.

Igual que les inspiracions.

Ja fa temps que intento atrapar-les totes.

Casualitats, oportunitats i inspiracions.

Totes son filles d'una mateixa cosa.

La Vida. I l'Amor.

http://yasminacapo.blogspot.com