N.E.R de Res.

Un relat de: jomagi
Va ser un capvespre rogent d’una tardor recent inaugurada. Era un 31 de octubre.
L’exposició al detall del programari i la seva decisió final transcorregué per moments de gran i tensió. L’ambient era greu; una barreja de transcendència il·lusionada i por. Es va donar per acabada la reunió. Tots eren a temps d’abandonar...
Els presents en aquella immensa sala d’estar decidiren votar per tirar-ho endavant o deixar-ho córrer tot. El resultat fou assumit majoritàriament amb totes les seves conseqüències. Eren prop de les cinc de la matinada
Els quatre sortiren del vell casalici en silenci, capficats i amb notòria gravetat en els seu rostres. Es dirigiren als seus automòbils

****
Passaren llargs anys. El panorama polític català i espanyol va fer un tomb dràstic. Tant, que fou un esdeveniment de gran ressò mundial en tots els editorials dels principals mitjans de comunicació.

****
La veritat no sé ben bé el que passà. El que si puc dir és que a dia d’avui, tant els dirigents polítics, acòlits i demes bestiari, com sobretot aquella vergonyosa i casposa monarquia, tot és un afer del passat, francament fins i tot còmic. S’ha volatilitzat tot.!... Avui dia tot és diferent. Pel que toca aquí als Països Catalans, no tenim ni polítics ni partits; sols gestors altament qualificats però, amb una excepció... tots, tots ells des del primer fins l’últim sense exclusió, uns són CECS, d`altres SORDS i la resta MUTS!...

****
Que va passar? Com s’ha arribat fins aquí?... No ho sé... Sols se sap que aquells quatre personatges d’aquella llunyana nit de tardor, decidiren actuar amb totes les conseqüències per eliminar una xacra putrefacte de polítics antisocials, roïns i corruptes mitjançant uns mètodes que, actualment ens són totalment desconeguts...
I d’aquella Espanya que se n´ha fet?... Doncs a dia d’avui és un decadent estat expulsat d’Europa i ara el parent pobre del Regne del Marroc!... Contràriament; Catalunya, Valencia, les Illes i el Rosselló és una república unida i federal, una nació plenament capdavantera que és l’enveja d’Europa i fins hi tot del món.

****

Que se n’ha fet d’aquells quatre homes que ho iniciaren tot?... No se sap. Però, si que consta que foren cruelment torturats i vilment assassinats en un lloc de sobres conegut de Via Laietana, Són hi seran recordats com els autèntics pares d’aquest nou paradigma.
Que descansin en pau
Any 2052

Comentaris

  • Somnis ????[Ofensiu]
    Gardenia | 13-11-2021 | Valoració: 10

    Alguns dels relats que he llegit podrien ser una realitat...seria bo que les coses canviessin per a be o per a mal...però aniria be un bon canvi.