MISTERI

Un relat de: Pages@s
Un ésser misteriós, gran, amb banyes, de color negre… Què podria ser?... Un dia estava caminant al carrer, caminant amb un pas lent, avorrida, sola i era de nit. Havia quedat a casa d’una amiga per fer una pijamada, però a casa seva no hi havia ningú. vaig decidir fer la pijamada sola, i a casa meva tampoc no hi havia ningú. Vaig ficar el meu portàtil a la taula del menjador, i vaig jugar una estona a “Roblox”. Després d’una estona, en avorrir-me, vaig ficar una pel·lícula amb el títol de “PROJECTE 0” i al clicar al play, vaig sentir que algú entrava a casa meva, pensava que era la meva mare amb la meva germana, i van pujar, quan vaig mirar a la pantalla, vaig veure que algú s’apropava a mí, i quan el vaig mirar, va desaparèixer. Era una ombra negre, media dues vegades el tamany de la meva mare. Preocupada, vaig aixecar-me de la cadira, i vaig apagar l’ordinador, des d’aquell moment, mai més vaig veure aquella ombra… i encara em pregunto què era. Després d'això la meva mare va tornar de comprar amb la meva germana. Li ho vaig explicar, però no em va creure, vaig pensar que era la meva imaginació, però va ser estrany que hagués fet el soroll de la porta a l’entrar.


???

Comentaris

  • Invisible[Ofensiu]
    Solsona Bot | 25-01-2024

    Has escrit un relat de misteri, d'intriga, i al final de llegir-lo, ens hem quedat amb ganes de saber com continua. Existeix aquest monstre? Potser sí, però és invisible als ulls de molta gent. Ben escrit!

  • Pantalles[Ofensiu]
    Cesca | 21-01-2024

    Potser en clicar al play la teva protagonista va obrir una porta a una altra dimensió? Va ser prou llesta i va apagar l’ordinador, ben fet! Els misteris estan bé però tocar de peus a terra també!
    Bon conte, endavant amb l’escriptura!

  • La imaginació...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 19-01-2024

    és un full de doble cara, és bona quan se sap distingir de la realitat, i pot ser perillosa si no se sap d'on ve. El misteri està servit.

    Rosa.

  • fa por?[Ofensiu]
    Atlantis | 19-01-2024

    La imaginació i la realitat es barregen. Segurament no era ningú però...MISTERI!!!!

  • Misteri[Ofensiu]
    Prou bé | 19-01-2024

    Que no sempre podem descobrir què era.
    A vegades la solitud davant de la pantalla pot portar-nos a algun engany, però tu vas sentir la porta! La mare havia d'haver cregut el que li vas explicar. A vegades els grans no escoltem prou bé . Un bon relat
    Amb total cordialitat

  • Misteri[Ofensiu]
    Prou bé | 19-01-2024

    Que no sempre podem descobrir què era.
    A vegades la solitud davant de la pantalla pot portar-nos a algun engany, però tu vas sentir la porta! La mare havia d'haver cregut el que li vas explicar. A vegades els grans no escoltem prou bé .
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10397 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.