Més epigrames

Un relat de: salvatore vinyatti

Gegant

I
Avui m'he aixecat content i ben trempat !
(Com cada dia)
Després de dutxar-me m'he guaitat el penis amb una gran lupa, sí, molt gran.
I per uns instant m'he sentit gran molt gran, com un gegant

II
He descobert

He descobert que no serveixo per a fer política de partit.
He descobert que no em satisfà perquè s'ha de tenir memòria de banalitats i defensar-te de mentides per gent avesada a fer-ho.
He descobert que la política és efímera com el flirtejar d'adolescents.
He descobert que pocs homes són bons polítics i desgraciadament es retiren.
He descobert que la política no ha satisfet els meus interessos personals tot i que no he demanat mai res per a mi.
He descobert que els que viuen de la política s'empobreixen coma persones encara que tinguin les butxaques plenes.
He descobert, no obstant això, que encara puc descobrir més coses i les que em queden per descobrir són les que necessito per viure.
He descobert que ens hauríem de descobrir quan trobem una persona. I això sí, que n'és de difícil.
He descobert tantes coses... que la meva vida s'ha alliberat.

III
Viure de Galeria

Vosaltres que viviu de portes a la galeria, que estireu més el braç que la màniga, que porteu la vostra mascota, el gos de moda al psicòleg per saber què li passa.
A vosaltres que deixeu els vostres fills en total despreocupació, embolcallats de diners, donant importància a l'esnobisme sense impedir als vostres fills que es nodreixin amb les nafres de les drogues.

què serà de tots vosaltres. Què serà dels vostres fills.
I dels sentiments i de la ciutat, i del futur...Sense el suport de la família ?
Es clar, que sempre us queda viure de galeria.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de salvatore vinyatti

salvatore vinyatti

227 Relats

336 Comentaris

373143 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Graduat en Arts Aplicades, decorador i dissenyador de mobles,actualment administratiu. Tinc interessos artístics, literaris i socials. Editor de butlletins de varies associacions veïnals, i de dones ( A.Veïns) Animador sociocultural i dirigent veïnal. Tinc interessos poetics i organitzo el Premi Grau Miró de relats hiperbreus a través de la A.Veïns del meu barri. Els meus poemes expressen temes d'amor,defensa de les dones i infància, temes socials, contra la guerra i també relats i poemes erotics.
( tanka/hayku/poema triangular/ etc. La literatura és el meu últim estadi artistic el qual desitjo poder i assolir-lo amb satisfaccions i amb més coneixements culturals per al gaudi de la meva vida personal i artistica.