Matins

Un relat de: blaumar

Una sobtada trencadissa
em desperta la pell,
sembla massa dora
per tant de soroll.

Tanmateix un riu
no massa discret
remou les parets,
passes angoixades,
plors tallats en sec,
portes tancades amb ganes.

Ara un xic més despert
em sento els batecs,
esbojarrats, mecànics
i irreverents.

En va intento endevinar;
rumb, sentit i mar,
sols la pressa i la bogeria,
sols el no silenci.

El dia ha començat.


Comentaris

  • quetzcoatl | 11-09-2005

    Un matí amb poqueta pau, un despertar una mica estrident. No tinc molt clar si et despertes d'un somni o certament són sorolls els que et desperten. A vegades és igual de molest... Però hi ha matins de tot.

    M'has transmès aquella sensació estranya de llevar-se sobtadament i sense ganes. Aquells dies en que voldria posar-me taps i seguir dormint!

    Una abraçadassa,

    m

  • Cada matí...[Ofensiu]
    Llibre | 29-11-2004

    té els seus sons. I malgrat les coincidències entre ells, no tenen res a veure els matins del veí del cinquè amb els matins de la veïna del quart... perquè cada matí és un conjunt de sons, sensacions, pensaments, projectes, records...

    Els teus matins (o aquell en concret) està recitat amb encert, i costa poc imaginar-se'l.

    Les paraules justes per descriure el despertar primer, els sons exteriors segon, i els sons interiors en tercer lloc --els batecs del propi cor--.

    Efectivament: "El dia ha començat".

    Bon dia, doncs!

    LLIBRE

l´Autor

blaumar

24 Relats

126 Comentaris

39048 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Un dia no podia dormir, i vaig decidir explicar-me els meus malsons. Ara ja porto 10 anys que escric per mí i pels que estimo. M'agrada la poesia per la seva economia i al'hora per la seva ambiguïtat.
Ja no tot son malsons d'un jove, sovint sols sensacions que experimento a la pell dels somnis.
Sí sé que quan puc llegir i escriure em sento terriblement viu.
Sovint probo d'escriure sols per despertar.
Sovint probo de llegir-vos sols per coneixer.
A banda d'això tinc una parella que estimo i una feina que em desespera i una colla d'amics que em coneixen. Sou benvinguts.