M´agrada Barcelona!

Un relat de: Akunamatata

És un bon lloc on anar-hi quan necessites simplement pensar, o estar tranquil...perquè des d´aquí pots veure a tota Barcelona, pero ells no et veuen a tu.

Perquè cada racó amaga un màgic secret que esbrinar, cada somriure destapa una il·lusió, cada paraula un silenci que perdre, cada dia significa viure i conèixer quelcom nou, i especial...

Espero que cadascú sàpiga trovar-se, a si mateix i a la seva veritat, ben llunt de la seva mentida. Espero també que cadascú sàpiga aprofitar cada segon, i a valorar-lo pel fet de ser, d´estar.


M´encanta el rebombori de les senyores que compren al mercat i les olors de la fruita, i de les verdures.
M´agrada caminar i veure sempre als iaietes sentats en bancs parlant uns amb uns altres.
M´agrada la pau que es respira aquí, i la pau que la gent aporta a cada lloc, a cada situació.
M´agraden els llocs tan tranquils que per un moment et fan oblidar el sua alé del silenci.
M´agrada caminar per Barcelona i mirar arreu on miri veure sempre gent que mai em deixa de donar la mà.
M´agrada pensar en la sort que tinc al haver nascut a un lloc que m´estimo i que se apreciar tant.
M´encanta pensar que d´aquí 48 dies Barcelona encara será molt millor!!

"Bienvenido, esta es la tierra de los sueños, entra y dime que es lo que quieres soñar..."

Simplemente espero que sigueu feliços, sigui on sigui.
I que mai us deixi d´agradar el lloc on esteu, i que sàpigueu valorar-lo per això…

Comentaris

  • Barcelona , si !, a estones![Ofensiu]
    Avet_blau | 09-07-2007 | Valoració: 9

    M'agrada baixar a Barcelona,
    de tant en tant.
    Jo visc a la Selva (comarca)
    i adoro aquesta ferèsteca comarca,
    m'agrada passetjar hores i hores entre el faigs, sense trobar ningu,
    o be trobant-me amb mi mateix.

    em sento acompanyat també
    i es un altre manera de viure ,
    despres de 7 hores a la consulta
    enmig de neguits i malalties,
    m' agrada la meva estona de soledat....

    Avet_blau

  • mig got ple[Ofensiu]
    ANEROL | 06-07-2007

    enamorada de la vida.........és molt agradable llegir-te