Les formigues treballadores

Un relat de: Ina Gemstone
La formiga és l'ésser més treballador del món. El seu treball és feixuc i laboriós, però entre totes són un equip i van més lleugeres.
Tot i ser prudents, a vegades se'ls hi escapa alguna errada.
Saben demanar perdó i seguir endevant.
Algo així li passa a la Rose al seu treball.
Són un bon equip i compatible però a vegades no sap demanar ajuda i s'equivoca. I de seguida demana perdó.
No vol tenir fallos, vol seguir treballant al seu lloc de feina a la fàbrica d'embotits. Li costa agafar el son. No desconecta de la feina. Tot i semblat haver-hi bon ambient, a vegades no és aquest el cas,sempre hi ha alguna o altra que la puteja.
No és nova ni veterana i que la manin l'ofèn.
Ella aguanta com la princesa guerrera Xena.
No és cap princesa i cada cop se'n dòna conta que és menys guerrera.
Fa les coses per rutina, ja veus han de treballar a travès de màquines vigilant no tallar-se un dit, però s'ho agafa bé.
Quan surt de la feina sembla que comença a desconnectar.
Fan cursos a la feina que li ensenya com fer-ho.
Fa temps va fer un grupet molt maco i ara n'està construïnt un de nou.
Un nou exèrcit!.



Comentaris

  • De mica en mica[Ofensiu]
    Cesca | 12-08-2023

    La feina de formigueta, feta amb constància i il·lusió sempre dona resultats.
    Endavant! Ens llegim!

    (Jo, també faig servir el Language Tool i, a més a més, aquest: https://www.softcatala.org/corrector/ )

  • Corrector[Ofensiu]
    Prou bé | 11-08-2023

    Languagetool.org/ca al Google.

  • Prou bé [Ofensiu]
    Ina Gemstone | 10-08-2023

    Hola no trobo el corrector que em dius x android potser no hi és.
    Ho faig els escrits a travès d'un Chrome book i no hi ha word. Es diu documents i el corrector d'allà no m'ajuda gens, així que faré el que pugui.

    Gràcies a tots i totes.

  • Oblit[Ofensiu]
    Prou bé | 10-08-2023

    He oblidat recomenar-te d'entrar al fòrum. Hi trobaràs coses interessants...

  • Hola. Ina[Ofensiu]
    Prou bé | 10-08-2023

    Soc relataire des de fa més de 2 anys i ara he estat descansant una mica i en tornar he trobat els teus escrits.
    Benvinguda a la web. Intueixo que ets molt jove i amb molta empenta.
    Segueix i si vols ser escriptora treballa per aconseguir-ho i diverteix-te mentre ho fas.

    Els teus relats són imaginatius i toques diversos temes, però es nota una sensibilitat especial i sentiments amb contingut.
    Et seguiré llegint.
    Amb total cordialitat.

    PS nomès un consell: repassa bé el texts abans d'enviar-los. Tenen algunes coses a corregir. A mi em van recomanar quan vaig començar un corrector: el language tool, que m'ha estat molt útil. És gratuït i facil d'emprar. Aquí ens ajudem els uns al altres, encara que nO sempre prou...

  • formigueig[Ofensiu]
    relatsdelbuscador | 10-08-2023 | Valoració: 10

    Acurada descripció!

  • el treball en equip[Ofensiu]
    Nua Dedins | 09-08-2023

    El poder del treball en equip i de sumar és poderós Ina!
    Sempre endavant i sentir-se recolzat i útil, perquè cada 'formiga' és poderosa.

    A seguir escrivint i qualsevol somni es fa realitat! Només cal que hi creguis tu, Ina!
    Bon dia dels amants de la lectura, avui 9 d'agost ;-) A llegir i a escriure més relats! Benvinguda!

  • Treballar...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 09-08-2023

    en equip, és productiu i enriquidor, però també se n'ha d'aprendre i estar-hi disposat. Les formigues potser encara ens en podríen ensenyar una mica de tot això.

    Bona relat Ina.

    Rosa.

l´Autor

Foto de perfil de Ina Gemstone

Ina Gemstone

17 Relats

53 Comentaris

2796 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc una somia-truites ja que vull arribar a ser escriptora professional.
Si més no, ara ho faig per hobbie.
Mai se sap!
He cursat fins a batxiller.
Tinc molt de suport, i molt a dir!!!

Amb moltes ganes d'entrar de nou a aquesta comunitat relataire!.

Salut per tots!

Ina Gemstone.