La Lluna actua

Un relat de: Ina Gemstone
Cada Lluna plena es vestia amb el seu millor vestit, clar a poder ser. Mirava la Lluna fixament. Vora la llacuna del seu poble natal. La mirava i sempre se la imaginava amb ulls, nas i boca. Des de ben petita tenia aquest parer i el guardava amb secret.

Davant seu s'obria, amb ella que li donava vida.
Amb ella estava agraïda d'existir i de tenir tan bona vida.
Era una noia de bé.
Família millor dit.
Però a revelar els seus sentiments més sentits i emocions, hi anava sola. Cada vegada.
Tingués parella o no, era el SEU moment.
No li agradava massa ser la filla que heredés un regnat, tot i això, això li havia tocat.
Tot i que el seu regnat si no s'imposava seria el del caos.
Cada dia els seus pares eren més grans i no quedaven més desitjos que fer a la Lluna.
Però aquell dia ho va veure reflectit a la llacuna, només necessitava actitud.
I aquella nit d'hivern es va atrevir per provar-ho de banyar-se nua.
Què podria passar?
Era un petit començament per demostrar-se que pot afrontar els seus temors.
I els seus en aquest cas eren varis: no sabia nedar, feia fred, nua... Quin escàndol!
Tot va sortir bé i ja tot li donava igual!
Patiria quan arribés el moment.
Ningú és feliç del tot amb el que té, el mal fet és que ja no valorem res.
Tots ens fem les víctimes del nostre propi teatre.





Comentaris

  • CONFIDENT[Ofensiu]

    Una,

    La lluna pot ser una confident, ben cert. Un refugi, com també ho pot ser l'escriptura.

    Com tu dius, les persones benestants també tenen problemes. Però qui no els voldria tenir? Els no benestants tenim els seus i els de la fretura de tantes coses que ens caldrien.

    Salutacions,

    Fidel Gangonells

  • Busca[Ofensiu]
    Prou bé | 27-08-2023

    Al dia 21 del mes d'agost un relat de Joan Colom que explica què fer al fòrum ?

  • El poder de la llum...[Ofensiu]
    Prou bé | 27-08-2023

    ... de la lluna és incommensurable.
    M'agrada mirar i parlar amb la lluna com a la teva protagonista. És una bona còmplice de secrets i il·lusions.
    Bon relat on expliques el triomf de guanyar amb valentia la llibertat.
    Amb total cordialitat

  • Valorar...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 25-08-2023 | Valoració: 10

    el que tenim, malgrat les mancances que tots tenim d'alguna cosa, material o no. Poder escollir qualsevol moment o situació on ens desfèm de la disfresa i sentir-nos completament nus, física i emocionalment.

    Bon relat i excel.lent missatge Ina.

    Rosa-

l´Autor

Foto de perfil de Ina Gemstone

Ina Gemstone

17 Relats

53 Comentaris

2797 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc una somia-truites ja que vull arribar a ser escriptora professional.
Si més no, ara ho faig per hobbie.
Mai se sap!
He cursat fins a batxiller.
Tinc molt de suport, i molt a dir!!!

Amb moltes ganes d'entrar de nou a aquesta comunitat relataire!.

Salut per tots!

Ina Gemstone.