La vida: una nova oportunitat

Un relat de: annah

No donar-se per vençut.
Mentre el cor continua bategant
la vida no acaba.

El positivisme et regala vides.

Cal aixecar-se sempre al caure
i no deixar-se abandonar.

La superació és possible
només si hi creus.

El camí és angoixant, dur,
sembla impossible.

Els ulls vessaran milions de llàgrimes,
dolor acumulat.

Però la meta és gran:
la VIDA: una nova oportunitat.

Comentaris

  • L'enhorabona nina!![Ofensiu]
    Queca | 06-11-2008 | Valoració: 10

    Això sí que són bones maneres de començar el dia: m'arriba un correu que tinc dos comentaris nous a un relat, i sorpresa! Un és teu, i com sempre, ple de tendresa i optimisme, i com que m'has ajudat a crear el primer somriure del dia, decideixo anar a tafanejar pel teu racó, i trobo una joia com aquesta!

    Gràcies per fer que aquest matí, sigui especial.

  • Visca ![Ofensiu]
    Joan G. Pons | 10-09-2008 | Valoració: 10

    Gràcies, Annah. M'adhereixo i crido un fort visca. La riquesa de les oportunitats conscients, a prop i fàcilment a l'abast.

  • Esperança[Ofensiu]
    Unaquimera | 10-09-2008

    M'ha agradat la frase que he llegit en la introducció al text: "Cal tenir esperança".

    Jo també he vist la pel·lícula i sé, per tant, del què parles, però a més crec que el missatge es pot generalitzar a moltes altres situacions de la vida.
    Hi ha una frase sobre això que diu quelcom així: "El que importa no és que caiem, ni quantes vegades caiem, sinó si ens aixequem i què fem en aixecar-nos".
    Enhorabona per la teva actitud davant la vida, annah!

    Una abraçada per celebrar que t'he descobert com autora,
    Unaquimera

  • Si,...[Ofensiu]
    Bonhomia | 09-09-2008 | Valoració: 10

    ...tens raó, malgrat que la vida a vegades se'ns posa difícil, cal aixecar-se perque ens sorgeixin noves oportunitats, que ens poden conduïr a una felicitat insospitada.


    Sergi

  • Està bé... té qualitats.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 06-09-2008 | Valoració: 8

    Encara que el missatge ultraoptimista no m'acaba de convèncer-me, crec que el poema literàriament és bonic i ben fet, i no sé, transmet una certa ilusió. Crec que l'hauries de fer com a menys angelical, amb més consistència, més capacitat de sorprendre.

    No obstant, és un bon poema.

    Adewww!!!

Valoració mitja: 9.5