La nostra història

Un relat de: JakpaT
La nostra història:

Soc L'Edgar. Fa uns 10 anys que estic a Tinder, i vull explicar-vos les meves experiències, però ho faré de la més nova a la més vella,

Com a introducció del meu perfil soc casat. Teòricament amb parella oberta. Ho vàrem parlar al seu dia i la meva dona em va enxampar amb una caixa de preservatius a la maleta, va dir que o tits moros o tots . i vam parlar de ser parella oberta i allà es va quedar la cosa.

04/11/2023

Després de portant parlant amb la Maria més d'un mes, ens hem posat d'acord i hem quedat avui.

Jo tinc la dona a Itàlia i estic el cap de setmana de Rodríguez.

Total que a la Maria se li ha ocorregut de quedar. A l'hotel Arts al cafè. Lloc perfecte perquè ningú ens coneixeria

Haig de confessar que el dissabte ha sigut intens. Tot improvisant a la tarda cap a les 18:30 havia quedat amb la Clara a casa seva. Ja us aniré explicant d'aquesta. El perfil és mestre d'institut nocturn. Té 52 anys. És molt esportista.

Total que vam quedar per follar literalment.

Arribo a casa seva ens treiem la roba i anem al llit.
Així doncs li havia dit que tindria una horeta perquè tindria assaig. Quan el motiu real era que havia quedat amb la Maria.

Total que anem al llit comencem amb carícies.
Ella em comença a petonejar pel pit i em va baixant fins a arribar a la polla. Comença a llepar-la i se'm posa ben dura i llarga. Ens posem amb posició 69 i li menjo el cony una bona estona. Es corre. Se'm posa a sobre i em comença a follar.

Aquesta vegada no acaba i després m'ajuda a acabar a mi fent-me una palla donant-me petons.

Ja eren les 19:35 quan vaig agafar el cotxe i anar cap a l'hotel Arts a fer la cota amb la Maria. La Maria és una noia casada. Amb parella oberta. Té 51 anys i dos fills i viu a Tiana.

Mentre's anava cap allà amb cotxe vaig rebre un missatge seu que m'esperava al hall de l'hotel perquè feia molt de vent.
Arribo molt puntual malgrat que a Barcelona hi havia trànsit brutal..
Ja d'entrada al moment de presentar-nos li faig un picó.
Anem cap a la cafeteria i a l'ascensor ens fem un peto a la boca.
Anem xerrant i vàrem demanar una taula de formatges i una copa de vi blanc.
Anem xerrant i ens anem fent petons a la boca. No vam anar à més, ja que ella ja m'havia dit que no volia córrer.

Ara som dilluns i estic esperant a xerrar amb ella per veure com evoluciona la cosa.

Ella es ben maca morena amb molt de cabell arrissat llarg i ulls verds. La veritat és que em va caure molt bé. Ja veurem la continuïtat de l'assumpte.

Comentaris

  • Això [Ofensiu]
    Prou bé | 10-11-2023

    Ja veurem llegiré, la continuïtat.
    Amb total cordialitat

    PS hauries de repassar una mica hi ha algunes falte
    (A mi m'agrada que m'ho diguin, així aprenc)