La noia del tren

Un relat de: nauette

Aquest matí, just quan sortia, del tren m'he creuat amb una noia. Durant uns instants els nostres ulls s'han trobat.
De cabell llis i deixat anar; dormint sobre les espatlles nues. El serrell cap a un costat, lliure, dissimulant una orella que juga a fet i amagar.
Cara rodona; pell bruna i llisa....
Ulls felins; de mirada profunda. Color xocolata. Dolços!
EL nas petit; de cirera; tal i com als nois ens agrada; és un toc de joventut.
Unes galtes lleugerament pujades; suaus... l'enveja de moltes!
Trencant tots els esquemes uns llavis exòtics; petoners i carnosos que semblen xiuxiuejar a l'orella d'aquell qui els mira tot demanant un petó.
La barbeta rodona finalitzant el rostre amb un toc de feminisme.
I per descomptat el coll! Fràgil i elegant; vestit amb un collaret blanc que contrasta el morè de la pell. Aquest matí, just quan sortia del tren, m'he creuat amb una noia...

Comentaris

  • l'instant efímer de les mirades[Ofensiu]
    ixnuir | 27-07-2008

    conec la sensació: al metro o pels carrers de la gran i bruta ciutat, enmig de tanta foscor i vilesa de sobte trobes bellesa (tant pot ser en una noia que passa com en la música que toquen en una cantonada) i sents que necessites parar el temps per contemplar-la, però passa... és tan efímer... mirades, un somriure potser i bye bye, qui sap si la tornaràs a veure, però potser aquesta sigui la màgia, no creus?

l´Autor

Foto de perfil de nauette

nauette

38 Relats

90 Comentaris

45330 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
1990

Escriptura: el meu art apol·lini, proper a la realitat i alhora lliure davant la imaginació.


Música: la meva cara dionisíaca, sense fronteres, l'art més fluid.

www.myspace.com/vsun


Ciència: l'art del coneixement més precís (de moment). Uns ulls per al món.


I donat que ni la música, ni la escrpitura ni la ciència serien res sense les persones, us obro la porta a compartir noves experiències:

msn: naubass@gmail.com