La nevera de mig metre

Un relat de: GerRraRd

La situació era la següent...


...acabàvem d'arribar a Montserrat a peu (12 hores caminant des del nostre poble) estàvem rebentats i feia una calor tremenda, així que per descansar; els mossos varem anar a una cela de lloguer...

el primer que varem fer es posar tots els matalassos al terra del menjador, per així dormir tots junts (ja sabeu, coses de nois homosexuals)... i en el primer intent de dormir... va començar la primera ronda d'acudits i anècdotes!

estàvem cansats, ens deies el típic acudit de: "van 2 putes pel carrer i cau ta mare!", i ens feia gràcia, ens partíem...

fins que el meu amic Rius va nombrar un acudit, que indirectament es relacionava amb la meva estatura;

-Gerard, donde estas?
-al telefono!
-adentro??

En aquell moment em vaig aixecar...! tots em van mirar, i vaig aprofitar per dir:

-Ser petit no només te l'avantatge de la regla de la "L"... Doncs, oi que teniu calor??
-sii... fa calor...

En aquell moment vaig començar a caminar cap a l'altre punta del menjador al ritme de la banda sonora de Braveheart (que casualment sonava en el mp3 del yOnki) desafiant amb la mirada al Rius, vomitant orgull i coratge per la sala...

Em dirigia a la mini nevera de la cela, mesurava menys d'un metre...jo creia en les meves diminutes possibilitats (mai millor dit)...

...sabia que si aquell dia tenia propietari; era meu!

m'entres em treia les sabates, sense parar de caminar! apropant-me cada cop mes a la nevera... anaven caient en el meu pas monedes de les apostes dels meus companys!!!

Vaig obrir la porteta de la nevera, vaig girar-me mirant a la resta, i vaig dir un:

-hola colegO?!

Un cop endinsat a pressió dins la nevera (gracies a l'habilitat adquirida amb el tetris) vaig poder tornar a preguntar:

-que encara teniu calor??

Comentaris

  • Mola![Ofensiu]
    s | 21-12-2008

    Que jo sàpiga, tant el Gerard com jo ens sentim més catalans que espanyols, però per coses de la vida el dia que vam començar a parlar per primera vegada ho vam fer en castellà: ell em va veure cara de parlar en castellà i jo li vaig veure cara de parlar en castellà. I vam començar a parlar en castellà, tu. Ho vam intentar deixar (el castellà) perquè sempre tallàvem les converses amb els amics parlant en castellà i flipaven i deien: "vosaltres dos com és que parleu en castellà?". Però va ser molt xungo i ho vam deixar córrer, i continuem parlant en castellà i la gent continua quedant-se parada i preguntant: "com és que parleu en castellà?".
    Doncs bé, tot aquest rollo (quasi dura més que el relat) era per poder dir:
    Molan las historias tío! Son muy variadas y entretenidas, a ver si vas sacando más! Nos vemos!

  • Nevera espatllada[Ofensiu]
    izaak | 12-10-2008

    Bones estimat públic! Jo sóc el yOnki, de l'equip de música jejeje, i el que no ha dit el mestre (al GerRrard jo li dic Mestre jeje), és que la nevera va patir un curtcircuit generat per la emoció que provoca la banda sonora de Braveheart i la nevera es va espatllar. Conseqüentment, el Gerard va patir igual o més calor que la resta, ja que el seu espai era molt més petit, i vam empotrar la nevera contra la paret perquè no la pogués obrir!

    jejeje joke...


    izaak... amb carinyo

l´Autor

Foto de perfil de GerRraRd

GerRraRd

8 Relats

18 Comentaris

9245 Lectures

Valoració de l'autor: 9.45

Biografia:
Hola relataires i lectors aficionats!

Aprofito aquest petit espai cibernetic "biografic" per presentar-me...!

Jo em dic "Red", alias: "Gerard". I soc d'un poble que no cuneix ni el seu fundador... Sant Climent de Llobregat.

Espero que els meus relats siguin del vostre gust i espero poder excitar-vos intelectualment com la resta dels autors d'aquesta pàgina web, que tot i que hi ha un gran nivell, intentarè mesurar-me amb els meus millors escrits.

Si algu vol saber més de mi o xerrar un poc, deixo el meu curreu (gerard_climento@hotmail.com) pero aviso: que encara estàs a temps d'evitar que aixó succeixi x'D

Salutacions a tots! ens veiem per la web!!